اخبار داغ

نشست تعیین تکلیف کشت های پائیزه در شبکه های آبیاری شمال خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “محسن سعادت فر” گفت: بر اساس مصوبه اخیر نشست مسئولان و نمایندگان کشاورزان، مقرر شد نوع و میزان کشت و آب مورد نیاز محصولات پائیزه با هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک و انجمن […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1400
45 بازدید
کد مطلب : 78831

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “محسن سعادت فر” گفت: بر اساس مصوبه اخیر نشست مسئولان و نمایندگان کشاورزان، مقرر شد نوع و میزان کشت و آب مورد نیاز محصولات پائیزه با هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک و انجمن صنفی کشاورزان تعیین شده و به شرکت بهره برداری شمال خوزستان ارسال گردد.

وی افزود: اطلاعات مذکور پس از جمع بندی به سازمان آب و برق خوزستان ارسال می شود تا از طریق مسئولان استانی، امکان تخصیص آب با توجه  به شرایط ذخائر آبی بررسی گردد.

سعادت فربه برخی تنش های آبی وارد شده به مزارع ذرت بهاره اشاره کرد و گفت: مصوبه دیگر این نشست، امکان بازبینی آب بهای محصول ذرت بهاره بود که مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، میزان عملکرد این محصول را بصورت رسمی به سازمان آب و برق خوزستان اعلام نماید.

به گفته وی به محض نهائی شدن مصوبات نشست مذکور در استان، اطلاع رسانی لازم به کشاورزان منطقه از طریق رسانه های رسمی انجام خواهد شد.

نشست تعیین تکلیف کشت های پائیزه در شبکه های آبیاری شمال خوزستان، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول، معاونین حفاظت و بهره برداری از منابع آب و شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان، روسای ادارات جهاد کشاورزی شهرستانهای دزفول،شوش و اندیمشک،مدیرعامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان، مدیر امور آب شمال غرب خوزستان و نمایندگان کشاورزان در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری شمال خوزستان برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *