اخبار داغ

واکنش وزیرخارجه کوبا به اظهارات بلینکن

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن همتای آمریکا مبنی بر حفظ نام کوبا در «فهرست سیاه» کشورهایی که طبق استانداردهای واشنگتن، اقدامات کافی برای مبارزه با قاچاق انسان را انجام نمی‌دهند، این اقدام را «غیرصادقانه» و نماد فساد سیاسی آمریکا دانست. برونو رودریگس» […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1400
165 بازدید
کد مطلب : 57242

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن همتای آمریکا مبنی بر حفظ نام کوبا در «فهرست سیاه» کشورهایی که طبق استانداردهای واشنگتن، اقدامات کافی برای مبارزه با قاچاق انسان را انجام نمی‌دهند، این اقدام را «غیرصادقانه» و نماد فساد سیاسی آمریکا دانست.

برونو رودریگس» وزیر امور خارجه کوبا در پاسخ به این اقدام در صفحه توییترش نوشت: اتهامات ایالات متحده مبنی بر اینکه برنامه‌های همکاری پزشکی کوبا، پوششی برای قاچاق انسان است، غیر صادقانه است و کادر بهداشتی پزشکی کوبا را آزرده خاطر می‌کند.

رییس دستگاه دیپلماسی کوبا گفت:

دروغ‌های ساختگی دوران دولت دونالد ترامپ (۲۰۱۷- ۲۰۲۱) برای توجیه تجاوزها علیه کوبا، بی‌شرمانه تکرار می‌شوند و این نماد فساد سیاسی آمریکا است.

هاوانا بارها سیاسی کاری کاخ سفید پیرامون مسئله همکاری پزشکی کوبا در سطح بین الملل را محکوم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *