اخبار داغ

عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک،از تلاش های مستمر برای تامین آب شرب مردم ایذه و باغملک خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک،از تلاش های مستمر برای تامین آب شرب مردم ایذه و باغملک از طریق دریاچه سد کارون ۳ خبر داد.وی گفت‌: تنش و معضل کم آبی در استان خوزستان به یک معضل اساسی تبدیل شده و امروز در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1400
48 بازدید
کد مطلب : 57543

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک،از تلاش های مستمر برای تامین آب شرب مردم ایذه و باغملک از طریق دریاچه سد کارون ۳ خبر داد.
وی گفت‌: تنش و معضل کم آبی در استان خوزستان به یک معضل اساسی تبدیل شده و امروز در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک به مراتب با وجود آبهای خوب و شیرین سد کارون ۳ بیشتر نمایان شده و امروز یکی از مشکلات چند سال گذشته شهرستان این موضوع می باشد.
ایزدپناه بیان داشت: متاسفانه از یک سال گذشته تاکنون در دهدز مشکل کم آبی در زمینه شرب بسیار حاد شده است و به همین دلیل جلسات متعددی در استانداری، آب و فاضلاب و وزارت نیرو برگزار شد و بدنبال راهکارهای مناسب جهت رفع این مشکل با حضور کارشناسان بودیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا یکی از راههای تامین آب را حفر چاه ها عنوان شد که با توجه به آلودگی احتمالی موضوع فوق منتفی و اکنون به اتفاق نظر تامین آب شرب را دریاچه سد کارون ۳ مد نظر قرار دادیم که طی نشست ها شرکت آب و فاضلاب براورد هزینه این طرح را رقمی غیرقابل تصور عنوان کرد که در توان دولت فعلی نبود.
اما با اقدامات کارشناسی و حضور کارشناسان متعدد برای طرح فوق و همچنین نظارت فرماندار بر تیم کارشناسی رقمی معادل ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان برای لوله گذاری حدودا ۱۸ کیلومتر جهت تامین آب شرب مردم دهدز و روستاهای اطراف مد نظر فرار داده شد.
وی ادامه داد: مناقصه این طرح قرار است ۱۵ تیرماه منتشر و شرکت پیمانکار شناسایی و اکنون بدنبال تامین منابع مالی هستیم و فکر می کنم دور از دسترس نباشد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه از محل محرومیت زدایی می توانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.
نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: انتظار ما بر این است کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد و می بایست تا قبل از پایان دولت فعلی منابع تزریق و کار آغاز شود ، زیرا در صورت عدم حل مشکل آب شرب منطقه فوق قطعا در سال آینده با شرایط فوق بحرانی روبه رو خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *