اخبار داغ

سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تغییر سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، محسن جهانشاهی عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه طی سال‌های اخیر نارضایتی […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1400
95 بازدید
کد مطلب : 56664

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تغییر سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، محسن جهانشاهی عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه طی سال‌های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد کرده بود، پس از انجام بررسی‌های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه‌های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام (بوستان) رونمایی شد.

وی ادامه داد: تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار بوستان، net core. است و سهم دانشگاه از فروش آینده آن، ۱۵ درصد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: سامانه بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی و … می‌شود.

وی افزود: زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می‌شود.

جهانشاهی افزود: زیرسیستم دانشجویی سامانه بوستان، شامل، قابلیت ارائه وب سرویس آنلاین به سامانه‌های مورد نیاز، قابلیت دسترسی آنلاین به اطلاعات دانشجویان و تطبیق برنامه هفتگی آموزشی دانشجویان را به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه، قابلیت ایجاد زیرسامانه‌های همای رحمت، انتخاب دانشجوی نمونه، کمیسیون موارد خاص و … است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود زیرسیستم پژوهشی سامانه بوستان همچنین شامل، مقاله‌های پذیرفته شده / چاپ شده در مجلات، گزارش‌های علمی طرح‌های پژوهشی، طرح‌های پژوهشی مصوب با اعتبار سنجی از مراجع علمی مورد پذیرش، انواع گزارش‌های پژوهشی، اطلاعات جامع پژوهشی استاد و … می‌شود.

وی افزود: از مزایای این سامانه می‌توان به استفاده از فناوری‌های به روز در حوزه تولید نرم افزار، چابکی و کارایی بالا و متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

جهانشاهی تصریح کرد: با شروع بکار این سامانه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از منتفعین این سامانه جامع در ارائه به دیگر بهره برداران در سراسر کشور خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *