اخبار داغ

اظهارات انتخاباتی برخی افراد شخصی است و ارتباطی با سپاه ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سپاه ولیعصر خوزستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش‌های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می‌شود و بیان مواضع توسط افراد، شخصی بوده و هیچ ارتباطی با نهاد مقدس سپاه ندارد. سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی حماسه آفرینی مردم در انتخابات تقدیر […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1400
66 بازدید
کد مطلب : 56651

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سپاه ولیعصر خوزستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش‌های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می‌شود و بیان مواضع توسط افراد، شخصی بوده و هیچ ارتباطی با نهاد مقدس سپاه ندارد.

سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی حماسه آفرینی مردم در انتخابات تقدیر و برخی از اظهار نظرهای انتخاباتی وابسته به سپاه را رد و شخصی دانست.
در این بیانیه آمده است که انتخابات ۲۸ خرداد حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را با حضور پرشور و حماسی امت قهرمان ایران اسلامی رقم زد و بار دیگر توطئه ها ی دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی شکست خورده و مفتضحانه عقب نشینی کرده و در صدد تلاش‌های مذبوحانه دیگری هستند.
در این بیانیه افزوده شده است که: آنچه در این حماسه مهم است پیروزی ملت و شکست دشمنان اسلام، ایران و انقلاب اسلامی است. لازمه بهره برداری از این عنایت الهی که با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) نیاز و ضروری است وحدت و یکپارچگی همه آحاد مردم، نهادها، سازمان ها و ارگان‌ها برای ساختن ایرانی آباد و امید آفرین است.
همچنین افزوده شده: سپاه پاسداران در استان خوزستان مانند همیشه در کنار مردم برای برقراری امنیت و حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف با کمک بسیج مردمی تا پای جان آماده جانفشانی برای این شجره طیبه است، یادآوری می‌شود موضعگیری و اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش‌های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می‌شود و بیان مواضع و اظهارنظر توسط افراد در هر سمتی صرفا نظرات شخصی بوده و هیچ ارتباطی با نهاد مقدس سپاه ندارد.
منبع فارس خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *