اخبار داغ

چشم در برابر چشم، دندان در مقابل دندان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق در واکنش به به حمله بامداد دوشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع تیپ ۱۴ سیدالشهدا الحشد الشعبی: ما خونخواه و جنگ افروز نیستیم و عملیات مقاومت تا حد امکان بر نریختن خون استوار است. تاکتیک ما در مرحله گذشته استهلاک توانمندی نظامی دشمن بود […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
126 بازدید
کد مطلب : 56471

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق در واکنش به به حمله بامداد دوشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع تیپ ۱۴ سیدالشهدا الحشد الشعبی:

ما خونخواه و جنگ افروز نیستیم و عملیات مقاومت تا حد امکان بر نریختن خون استوار است. تاکتیک ما در مرحله گذشته استهلاک توانمندی نظامی دشمن بود تا مجبور به خروج (از عراق) شود اما دشمن آمریکایی ثابت کرد که هیچ حرمتی برای خون فرزندان ملت قائل نیست.

دشمن آمریکایی قتل را آغاز کرد و معرکه را به این سطح رساند. عملیات مقاومت وارد مرحله جدیدی شد و انتقام خون جوانان ما جز با خون سربازان اشغالگر نخواهد بود.

چشم در برابر چشم، دندان در مقابل دندان و اگر آمریکا به خونریزی ادامه داد ما توان داریم. آمادگی کامل و برنامه ریزی داریم به گونه ای که دشمن از حیث مکان و نوع سلاح انتظار آن را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *