اخبار داغ

پیام رییس اداره صمت شهرستان مسجدسلیمان

ایمان اسدی شیخ رباط رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن را تبریک گفت. در این اطلاعیه آمده است: فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام « تولید،پشتیبانی ها و مانع […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
146 بازدید
کد مطلب : 56638

ایمان اسدی شیخ رباط رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن را تبریک گفت.

در این اطلاعیه آمده است: فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام « تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود و تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به دست آمده و مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به گونه‌ای تحسین برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است.

اینجانب این روز را به تمامی تلاشگران نهضت ساخت داخل، صنعتگران، معدن کاران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند کشور به ویژه صنعتگران و معدن کاران شریف، سخت کوش و ساعی استان خوزستان بخصوص شهرستان مسجد سلیمان که در عرصه صادرات و ارز آوری هم توان خود را به اثبات رسانده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید دارم، شاهد حمایت بیشتر تمامی بخش‌ها از بخش تولید به خصوص تولیدات صادرات محور بوده و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد

روابط عمومی اداره صمت شهرستان مسجد سلیمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *