اخبار داغ

دفترچه آزمون گروه آزمایشی هنر کنکور ۱۴۰۰ منتشر شد

آزمون گروه آزمایشی هنر امروز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شده است و دفترچه های آزمون عمومی و اختصاصی این گروه در سایت سازمان سنجش منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
67 بازدید
کد مطلب : 56501

آزمون گروه آزمایشی هنر امروز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شده است و دفترچه های آزمون عمومی و اختصاصی این گروه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار خواهد شد.

در مجموع تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شده است.

امروز چهارشنبه ۹ تیرماه اولین آزمون از کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در گروه آزمایشی هنر برگزار شد.

دفترچه های آزمون عمومی و آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر از امروز چهارشنبه ۹ تیرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

دفترچه‌های سوالات آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) دارای ۱۰۰ سئوال بوده که باید داوطلبان در ۷۵ دقیقه به آن پاسخ می دادند. دفترچه شماره ۱ شامل دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی بود.

همچنین دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر (دفترچه شماره ۲) کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ شامل ۱۶۰ سوال بود که داوطلبان باید در ۱۶۵ دقیقه به آن پاسخ می دادند. دفترچه شماره شامل دروس درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی- فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد بود.

همچنین متقاضیان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقمندی به رشته‌های اعلام شده دارای آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی منحصراً به صورت اینترنتی اقدام کنند. این گروه از متقاضیان می‌توانند همزمان با پرینت کارت تا روز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

رشته‌های دارای آزمون عملی گروه آزمایشی هنر: «نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری، گرافیک، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس»، «طراحی صنعتی»، «ادبیات نمایشی»، «مجسمه سازی»، «موسیقی ایرانی»، موسیقی جهانی»، «کتابت و نگارگری»، «آهنگسازی»، «بازیگری»، «طراحی صحنه»، «نمایش عروسکی» «عکاسی».

پذیرش دانشجو در این رشته‌های تحصیلی در کنکور ۱۴۰۰ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *