اخبار داغ

بازیکنان ما برای هواداران بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی اوکرین شب گذشته موفق به حذف سوئد در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد و در مرحله بعد باید به مصاف انگلیس برود. آندری شوچنکو پس از این مسابقه گفت: اول از همه می خواهم به همه هواداران اوکراین برای این لحظه تاریخی تبریک بگویم. بازیکنان […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
101 بازدید
کد مطلب : 56483

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی اوکرین شب گذشته موفق به حذف سوئد در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد و در مرحله بعد باید به مصاف انگلیس برود.

آندری شوچنکو پس از این مسابقه گفت: اول از همه می خواهم به همه هواداران اوکراین برای این لحظه تاریخی تبریک بگویم. بازیکنان ما برای هواداران بازی کردند. ما واقعا راضی هستیم.

رسیدن به اینجا واقعا سخت بود اما هواداران ما خیلی از ما حمایت کردند. اکثر این افراد کار می کنند و من فکر می کنم آنها ممکن است  مجبور شده باشند آخرین پولی را که داشته اند برای آمدن به اینجا و تماشای این بازی خرج کنند.

ما صدای شما را شنیدیم، بسیار سپاسگزارم برای این حمایت و درود به تمام اوکراین، ما می دانیم که آنها ما را تماشا می کردند و از ما حمایت می کردند.

هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند. مسابقه جالبی بود. هیچ یک از طرفین نمی خواستند ببازند به همین خاطر در دقایق پایانی این بازی پراتفاق را شاهد بودیم. تیم ما با این عملکرد و تعهد، سزاوار عشق کل کشور بود. ما از همان دقایق ابتدایی می دانستیم تیم ما چگونه باید بازی کند. ما می دانستیم چه کسی در طول بازی می تواند ما را تقویت کند. طرحی که تهیه کرده بودیم به خوبی کار کرد.

شوچنکو درباره بازی تیمش با انگلیس در مرحله بعدی گفت: انگلیس تیمی عالی است، آنها نیمکت خیلی پرباری دارند، کادر مربیان فوق العاده ای دارند و ما کاملا آگاهیم که این بازی قرار است چقدر سخت باشد.

من هر سه بازی آنها در مرحله گروهی را دیدم، البته پیروزی امروزشان برابر آلمان را تماشا نکردم چون باید برای مسابقه خودمان با سوئد آماده می شدیم. تیمی هستند که گل زدن به آنها واقعا سخت است اما قدرت آنها نباید ما را بترساند.

این باید به ما روحیه بدهد چرا که در فوتبال هم مثل زندگی هر چیزی ممکن است و ما با تمام وجودمان تلاش خواهیم کرد که به هوادارانمان بهانه ای برای شادی بیشتر بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *