اخبار داغ

این نتیجه کاملاً برای همه ما ناامید کننده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل انگلیس شکست خورد تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشد. یواخیم لوو، سرمربی آلمان، بعد از شکست تیمش مقابل انگلیس گفت:  این نتیجه کاملاً برای همه ما ناامید کننده است. ما به چیزهای بیشتری امیدوار بودیم و ایمان […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
63 بازدید
کد مطلب : 56480

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل انگلیس شکست خورد تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشد.

یواخیم لوو، سرمربی آلمان، بعد از شکست تیمش مقابل انگلیس گفت:

 این نتیجه کاملاً برای همه ما ناامید کننده است. ما به چیزهای بیشتری امیدوار بودیم و ایمان و اعتماد به نفس در تیم وجود داشت. ما دو موقعیت عالی داشتیم اما متاسفانه هیچ گلی به ثمر نرساندیم. متاسفانه از رقابت‌ها حذف شدیم اما در چهار هفته گذشته تلاش زیادی انجام دادیم.

من نمی توانم کسی را سرزنش کنم و متاسفم که حالا شور و اشتیاق در آلمان از بین رفته است. حالا شرایط به گونه‌ای است که ناامیدی سنگینی می کند. یک یا دو ساعت باید بگذرد تا بتوانید چند کلمه با تیم حرف بزنید. همه بازیکنان کاملا ناامید هستند، ما هم همینطور.

ما بازیکنان جوان زیادی در اختیار داریم که از این مسابقات چیزهای زیادی یاد می گیرند. این باعث خواهد شد که در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۴ آن‌ها از تجربه لازم برخوردار باشند و عملکرد بهتری ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *