اخبار داغ

آلمان فیس بوک و اینستاگرام را فیلتر کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان‌های دولت آلمان تا پایان امسال باید صفحات فیس بوک خود را تعطیل کنند. این در حالی است که کمیسیونر حفاظت از داده‌ها و آزادی اطلاعات آلمان اعلام کرد شبکه اجتماعی مذکور برای همخوانی با قوانین آلمان و اتحادیه اروپا تغییرات لازم در عملکردش را اعمال نکرده است. اولریش […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
134 بازدید
کد مطلب : 56626

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان‌های دولت آلمان تا پایان امسال باید صفحات فیس بوک خود را تعطیل کنند. این در حالی است که کمیسیونر حفاظت از داده‌ها و آزادی اطلاعات آلمان اعلام کرد شبکه اجتماعی مذکور برای همخوانی با قوانین آلمان و اتحادیه اروپا تغییرات لازم در عملکردش را اعمال نکرده است.

اولریش کلبر کمیسیونر فدرال حفاظت از داده‌ها و آزادی اطلاعات آلمان در نامه‌ای به وزارت خانه‌ها و سازمان‌های دولتی اعلام کرد فیس بوک هیچ روشی برای مدیریت صفحات مؤسسات ارائه نکرده که با قوانین اتحادیه اروپا همخوانی داشته باشد. همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند کلاب هاوس، تیک تاک و اینستاگرام نیز با چنین کمبودهایی روبرو هستند.

به گفته کلبر به هیچ وجه نمی‌توان یک «فن پیج» یا صفحه طرفداران را به شیوه‌ای مدیریت کرد که اطلاعات خصوصی کاربران به ایالات متحده آمریکا منتقل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *