اخبار داغ

شایسته پیروزی بر حریف بودیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی انگلیس در لندن و با درخشش در ۲۰ دقیقه پایانی موفق شد تیم ملی آلمان را با دو گل مغلوب کرده و راهی دور بعد رقابت های یورو ۲۰۲۰ شود. گرت ساوت گیت در پایان بازی گفت: عماکرد فوق العاده ای در این دیدار به نمایش گذاشتیم […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
56 بازدید
کد مطلب : 56477

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم ملی انگلیس در لندن و با درخشش در ۲۰ دقیقه پایانی موفق شد تیم ملی آلمان را با دو گل مغلوب کرده و راهی دور بعد رقابت های یورو ۲۰۲۰ شود.

گرت ساوت گیت در پایان بازی گفت:

عماکرد فوق العاده ای در این دیدار به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بر حریف بودیم. بعد از ظهر درخشانی را سپری کردیم. می خواستیم لذتی بزرگ را برای مردم انگلیس به ارمغان بیاوریم و امروز هم بازیکنان و هم هواداران حاضر در استادیوم بی نظیر بوده و عملکرد درخشانی داشتند. اگرچه فقط ۴۰ هزار هوادار در استادیوم حضور داشتند، اما فضا مثل گذشته فوق العاده بود.

ما سیستم را تغییر داده و بازیکنانی متفاوت را برای این دیدار انتخاب کردیم، اما اگر این تغییرات جواب نمی داد بیچاره می شدیم. کل تیم فوق العاده دفاع کرد. این عملکرد بسیار خوبی از سوی بازیکنان انگلیس بود و من هر چقدر از آنها تعریف بکنم کافی نیست.

ما مجبور بودیم سبک مورد نظر خود برای مسابقه امروز را به روشی که اعتقاد داشتیم پیش ببریم. ما می خواستیم قدرت تهاجمی خود را در سراسر زمین برابر آلمان پیاده کنیم. احساس کردیم استفاده از بازیکنان سریع در ترکیب اصلی و پشت سر هری کین می تواند برای حریف مشکل ایجاد بکند. من احساس کردم بوکایو ساکا و رحیم استرلینگ می توانند شرایط را برای مدافعان تیم ملی آلمان دشوار بسازند.

بسیار خوشحال هستیم، زیرا می دانیم که به میلیون ها مردم انگلیس شادی بزرگی هدیه دادیم و این برای همه ما دستاورد خاصی محسوب می شود. البته می دانیم که اگر در بازی بعدی در روز شنبه به برتری نرسیم این پیروزی هیچ اهمیتی ندارد. آلمان بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای در ترکیب خود در اختیار دارد، اما بازیکنان انگلیس تا پایان مسابقه به خوبی دفاع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *