اخبار داغ

یواخیم لو با بدترین میراث و یادگاری از آلمان رفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دو تیم انگلیس و آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند، که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان گرت ساوتگیت به پایان رسید تا سه شیرها راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. انگلیس در نیمه اول […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1400
77 بازدید
کد مطلب : 56426

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دو تیم انگلیس و آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند، که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان گرت ساوتگیت به پایان رسید تا سه شیرها راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

انگلیس در نیمه اول بازی تاحدودی نسبت به حریف خود برتر بود اما نهایتاً هیچ گلی زده نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد. انگلیس نهایتاً موفق شد در دقیقه ۷۵ توسط رحیم استرلینگ گل برتری خود را به ثمر برساند. رحیم استرلینگ موفق شد روی ارسال لوک شاو گلزنی کند تا کار ۱-۰ شود.

اما این پایان کار نبود و انگلیس در دقیقه ۸۵ موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه آلمان کند. این بار ارسال جک گریلیش به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده هری کین همراه شد تا انگلیس ۲-۰ پیروز شده و اولین گل کین در این تورنومنت نیز به ثمر رسیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *