اخبار داغ

بیانیه سپاه ولیعصر خوزستان به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به‌مناسبت هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود. در این بیانیه آمده است که: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1400
74 بازدید
کد مطلب : 79121

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به‌مناسبت هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود.

در این بیانیه آمده است که:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب؛ آیه ۲۳)
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

هفتم تیرماه سند دیگری از قربانی بودن ایران اسلامی در برابر خشونت، نفرت و ترور است. روزی که دبیر حزب جمهوری اسلامی به همراه تنی چند از نمایندگان منتخب دولت و ملت به تعداد شهدای کربلاء مظلومانه در خون خویش غلطیدند تا نشان دهند علیرغم بداندیشان مخالف و منحرفین  نسبت به نظام جمهوری اسلامی، در مکتب تشیع نظریه با عمل پیوندی دیرینه دارد و مبارزه در راه حق و شهادت از اصول این مکتب است. روزی که به همه ما یادآوری می‌کند که چه خون‌های پاکی نهال انقلاب را به تنومندی امروز رسانده است.

همچنین در ادامه مطلب افزوده شده است که: «شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود برای ملت ما» این جمله امام خمینی(ره) به تنهایی گویای عظمت این سیاست‌مدار لایق، شجاع و خلاق است. نظریه‌پرداز و راهبردشناسی که مصداق عینی اندیشه و عمل ناب شیعی بود، به نحوی که رهبر فرزانه انقلاب در وصف ایشان می‌فرمایند: «شهادت آقای بهشتی واقعاً مکمل شخصیت ایشان بود و مرگ طبیعی مسلماً برای ایشان ناچیز بود. وقتی آقای بهشتی زنده بودند، از همه توان و ظرفیت خودشان برای اعتلای اسلام استفاده کردند و شهادتشان هم همین‌گونه و برای اعتلای اسلام مؤثر بود».

در این بیانیه قید شده است: در چهلمین  سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تسلیت به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ﴿مد ظله العالی﴾ و ملت شریف ایران اسلامی، بازخوانی اندیشه‌های این فقیه مجاهد و شناساندن ایشان به نسل جوان را بهترین راهبرد برای حفظ و ارتقای روحیه انقلابی جوانان، دلسوزان نظام اسلامی و مردم عزیزمان می‌داند، بخصوص در فضای امروزی که فشارها و خدعه‌های استعمارطلبان و به اصطلاح آزادی‌خواهان جهانی بر میهن اسلامی‌مان با هدف دست برداشتن از مشی انقلابی خود بیش از همیشه است. با تأمل در زندگی این اندیشمند و انقلابی وارسته، اعضای این اتحادیه نکاتی را من باب تذکر به استحضار مردم عزیز، مسوولان و دولتمردان محترم می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *