اخبار داغ

بررسی وضعیت آب مصرفی شهرستان اندیکا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “امرالله نوذری”،فرماندار اندیکا در این جلسه گفت: مشکلات موجود در مسیر انتقال حجم مصرفی آب مورد نیاز مردم بایستی هرچه سریعتر مرتفع گردد تا مردم از حق اولیه خود یعنی داشتن آب آشامیدنی کافی برخوردار باشند. فرزاد […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1400
57 بازدید
کد مطلب : 73623

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “امرالله نوذری”،فرماندار اندیکا در این جلسه گفت: مشکلات موجود در مسیر انتقال حجم مصرفی آب مورد نیاز مردم بایستی هرچه سریعتر مرتفع گردد تا مردم از حق اولیه خود یعنی داشتن آب آشامیدنی کافی برخوردار باشند.

فرزاد جونعلی وند، مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور هم در این جلسه، مصرف صحیح و بهینه را مهمترین عامل رفع کمبود آب در شهرستان عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه عظیم آبرسانی شهرستان اندیکا از سوی سازمان آب و برق خوزستان،شرکت های تولید و تعمیرات سد شهید عباسپور و با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال اجرا میباشد .

جونعلی وند ضمن اشاره به اجرای فازهای مختلف این پروژه گفت: با تامین میزان لوله مورد نیاز و اصلاح مسیر باقی مانده خط لوله آبرسانی،حجم انتقال آب به شهرستان اندیکا افزایش پیدا میکند و این معضل برای همیشه حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *