اخبار داغ

دیدار وزیر اطلاعات با رئیس جمهوری منتخب

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه، با آیت‎الله رییسی، رییس جمهوری منتخب دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سید ابراهیم رییسی با وی دیدار کرد. وزیر اطلاعات در این دیدار با […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1400
80 بازدید
کد مطلب : 56131

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه، با آیت‎الله رییسی، رییس جمهوری منتخب دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سید ابراهیم رییسی با وی دیدار کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎ الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

سید ابراهیم رییسی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونین وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه کنی بسترهای فسادزا در کشور تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *