اخبار داغ

مردم در دوره روحانی فقدان عدالت را به‌خوبی تجربه کردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: مردم در دوره روحانی فقدان عدالت را به‌خوبی تجربه کردند. در این دوره مردم فقدان عدالت را به‌خوبی تجربه کردند و دیدند چه ظلم‌هایی روا شده و چه اثری در زندگی آنها دارد و بحث معیشت و اشتغال را دیدند؛ از سوی دیگر رئیسی […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1400
111 بازدید
کد مطلب : 56024

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

مردم در دوره روحانی فقدان عدالت را به‌خوبی تجربه کردند. در این دوره مردم فقدان عدالت را به‌خوبی تجربه کردند و دیدند چه ظلم‌هایی روا شده و چه اثری در زندگی آنها دارد و بحث معیشت و اشتغال را دیدند؛ از سوی دیگر رئیسی با شعار فسادستیزی ورود و موضوع کمک به اشتغال و تولید را برجسته کردند و مردم نیز اقبال خوبی نشان دادند.

علت موفقیت نسبی احمدی‌نژاد در ۴ سال اول این بود که از نیروهای ارزشی، انقلابی و عدالت‌محور استفاده کرده و سعی کردند توصیه‌هایی که رهبر انقلاب مطرح می‌کنند را دنبال کنند، اما در ۴ سال دوم، از این شعارها عدول کرد؛ البته عزل نیروهای انقلابی و جایگزین‌کردن آن با افرادی اتفاق افتاد که در تیم دولت‌های قبل دست‌بوسی آقای هاشمی را کرده بودند.

کار به‌جایی رسید که احمدی‌نژاد و تیم وی در مقابل سخنان صریح مقام‌معظم‌رهبری موضع‌گیری می‌کردند و داستان خانه‌نشینی ایشان نمونه بارز این مساله بود.

تک‌روی احمدی‌نژاد در خیلی از موارد بوده است و وجود همین مساله در او باعث شد ناموفق باشد. بنابراین درست است که سایر دولت‌ها نیز این مساله را داشتند، اما بدنه رای احمدی‌نژاد متشکل از افراد ولایی بود و تیم نزدیک به او نیز ادعا می‌کردند ولایی هستیم اما از سوی دیگر با ولایت مخالفت می‌کردند، لذا این تناقض یکی از عواملی بود که به او ضربه زد و دولتش را با مشکل مواجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *