اخبار داغ

رهبر معظم انقلاب نوبت اول واکسن برکت را دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز چهارم تیرماه، نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند. آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرده بودند که دو شرط برای استفاده از واکسن کرونا دارند: نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد. دوم اینکه حتما واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد. به همین […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1400
75 بازدید
کد مطلب : 55972

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز چهارم تیرماه، نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرده بودند که دو شرط برای استفاده از واکسن کرونا دارند:

نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد. دوم اینکه حتما واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد.

به همین دلیل زمانی که واکسیناسیون هموطنان در بازه‌ی سنی بالای ۸۰ سال آغاز شد، ایشان از دریافت واکسن خارجی خودداری کرده و منتظر واکسن ایرانی ماندند.

رهبر انقلاب در جریان دریافت مرحله اول واکسن کرونا:

خیلی متشکرم از همه‌ی کسانی که تلاش کردند و دانش و تجربه‌ی علمی و عملی خودشان را به کار انداختند برای اینکه بتوانند کشور را برخوردار کنند از این امکان بزرگ و آبرو بخش، یعنی واکسن ضد کرونا.

به من اصرار میشد از مدتی پیش که از واکسن استفاده کنم؛ اولا مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم. گفتم منتظر می مانیم تا ا‌ن‌شاءالله واکسن داخل کشور تولید شود و از واکسن خودمان استفاده کنیم. این افتخار ملی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم.

بعد هم گفتم بالاخره مایلم در وقت خود یعنی آن وقتی که به حسب تقسیم طبیعی واکسن در کشور نوبت به ما می رسد در آن وقت بزنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *