اخبار داغ

پرونده ارز جهانگیری روی میز مجلس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شجاعی، عضو کمیسیون اصل۹۰ مجلس: متأسفانه طی دهه‌های گذشته مسئولان در مناصب مهم حکومتی حضور می‌یافتند. ترک فعل‌ها و تخلفاتی انجام داده و پس از مدتی با تغییر دولت برکنار می‌شدند و عملکرد آنها مورد بررسی قرار نمی‌گرفت. باید به شکل موردی بر اساس مشکلات کشور پرونده مسئولان مورد […]

اشتراک گذاری
03 تیر 1400
171 بازدید
کد مطلب : 55931

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شجاعی، عضو کمیسیون اصل۹۰ مجلس:

متأسفانه طی دهه‌های گذشته مسئولان در مناصب مهم حکومتی حضور می‌یافتند. ترک فعل‌ها و تخلفاتی انجام داده و پس از مدتی با تغییر دولت برکنار می‌شدند و عملکرد آنها مورد بررسی قرار نمی‌گرفت.

باید به شکل موردی بر اساس مشکلات کشور پرونده مسئولان مورد برسی قرار گیرد. به عنوان مثال فاجعه بنزینی موضوع جدی است. باید مشخص شود که سوءتدبیر چه مسئولانی موجب بروز چنین مشکلاتی شد.

در موضع بورس نیز در واقع دولت مستقر از مردم جیب‌بری کرد. وضعیت صدها میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور نامشخص است و به بهانه اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی این ذخایر به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد.

کمیسیون اصل نود به پرونده ارز جهانگیری ورود کرده و در حال بررسی این پرونده است. علاوه بر این برای بررسی ورشکستگی بورس نیز پرونده‌ای تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *