اخبار داغ

ابراهیم رئیسی منتخب همه مردم ایران است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری در حاشیه هیات دولت: رییس‌جمهوری منتخب، رییس‌جمهوری کسانی است که به او رای دادند، کسانی که به رقبای او رای دادند و همچنین مردمی که حتی رای نداده‌اند و منتخب همه مردم ایران است. اعضای دولت تا روز ۱۳ مرداد هر آنچه می‌توانند باید […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1400
101 بازدید
کد مطلب : 55806

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری در حاشیه هیات دولت:

رییس‌جمهوری منتخب، رییس‌جمهوری کسانی است که به او رای دادند، کسانی که به رقبای او رای دادند و همچنین مردمی که حتی رای نداده‌اند و منتخب همه مردم ایران است.

اعضای دولت تا روز ۱۳ مرداد هر آنچه می‌توانند باید تلاش کنند تا انتقال قدرت را داشته باشیم.

در این زمینه همه گزارش‌ها، اطلاعات و تجربیات و حتی برنامه‌هایی که برای آینده است، باید صادقانه و شفاف در خدمت شخص رییس‌جمهوری منتخب و مجموعه‌ای که ایشان دارند و در آینده وزرا و همکارانی که در دولت یازدهم هستند، منتقل شود.

حتی باید گام دیگری برداریم تا برای ماه‌های نخست که دولت سیزدهم جا می‌افتد مقدماتی فراهم شود تا راحت‌تر کار کنند و معاونان و مسئولان را انتخاب کنند.

هرچه به دولت سیزدهم و رییس‌جمهوری منتخب کمک کنیم، به مردم خود کمک کرده‌ایم و امیدوارم با روحیه همدلی، همفکری، انسجام و وحدت مشکلات مردم در آینده کمتر شود و مشکلات فعلی هم از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *