اخبار داغ

وزیر تعاون به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابراهیم رییسی، رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت. در متن پیام آمده است: پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق انتخاباتی با شکوه، با وجود همه مشکلات و تلاش‌های دشمنان ایران برای عدم مشارکت مردم و انتخاب حضرت‌عالی را صمیمانه تبریک […]

اشتراک گذاری
31 خرداد 1400
118 بازدید
کد مطلب : 55473

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابراهیم رییسی، رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق انتخاباتی با شکوه، با وجود همه مشکلات و تلاش‌های دشمنان ایران برای عدم مشارکت مردم و انتخاب حضرت‌عالی را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک ایران عزیز، شایسته کسب موفقیت‌های بیشتری در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که ان‌شاالله در سایه تفاهم، یکپارچگی و یکدلی هر چه بیشتر مسوولان عالی‌رتبه کشور در زمان تصدی حضرت‌عالی در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا محقق خواهد شد.

وزیر تعاون ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در کسب اعتماد ملت ایران، توفیق روزافزون در کسب رضای الهی و خدمت هرچه بیشتر به ملت شریف ایران را در این جایگاه رفیع آرزو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *