اخبار داغ

تبریک برهم صالح به رئیس جمهور منتخب

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برهم صالح رییس جمهوری عراق با ارسال پیامی برای سید ابراهیم رییسی انتخاب ایشان به عنون رییس جمهوری آینده ایران را تبریک گفت. در این پیام آمده است: تهنیت‌ها و تبریکات صادقانه خود را به مناسبت انتخاب شما به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنم. برای شما در این […]

اشتراک گذاری
30 خرداد 1400
98 بازدید
کد مطلب : 55376

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، برهم صالح رییس جمهوری عراق با ارسال پیامی برای سید ابراهیم رییسی انتخاب ایشان به عنون رییس جمهوری آینده ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

تهنیت‌ها و تبریکات صادقانه خود را به مناسبت انتخاب شما به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنم. برای شما در این ماموریت سنگین در راه خدمت به ملت ایران عزیز آرزوی موفقیت و تحقق هر چه بیشتر پیشرفت و اعتلاو شکوفایی می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران نقشی مهم در ایستادگی در کنار عراقی‌ها در نبرد با تروریسم و افراط‌گرای دارد و یاریگر در مقابله با عواقبی است که امنیت و صلح منطقه ما را تهدید می‌کند؛ منطقه‌ای که جدال‌ها و بحران‌ها آن را در برگرفته است.

ما قویا درباره اشتیاق و از خود گذشتگی شما در تحول بخشی به روابط و تقویت آن با منافع مشترک دو ملتمان و آنچه در آن خیر منطقه باشد، اطمینان داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *