اخبار داغ

رئیس مجلس به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهورِ ایران به ایشان تبریک گفت. رئیس مجلس در پیامی خطاب به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری: حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع‌ بیماری کرونا […]

اشتراک گذاری
29 خرداد 1400
121 بازدید
کد مطلب : 55167

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهورِ ایران به ایشان تبریک گفت.

رئیس مجلس در پیامی خطاب به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری:

حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع‌ بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد، نویددهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران خواهد بود.

مجلس امید جدی دارد که در سایۀ هم‌افزایی قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *