اخبار داغ

تبریک معاون اول رئیس جمهور به رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در پیامی به سید ابراهیم رییسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. متن پیام اسحاق جهانگیری بدین گونه است: بسم الله الرحمن الرحیمحجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسیباسلام و احترام توفیق جنابعالی را در […]

اشتراک گذاری
29 خرداد 1400
163 بازدید
کد مطلب : 55305

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در پیامی به سید ابراهیم رییسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین گونه است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام

توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم. به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده‌اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته‌اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که ان شاءالله حل مسایل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد. از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسوولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *