اخبار داغ

تبریک مشاور رهبری به سید ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی اعلام پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی، این موفقیت را به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسیرییس جمهور […]

اشتراک گذاری
29 خرداد 1400
152 بازدید
کد مطلب : 55301

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی اعلام پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی، این موفقیت را به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی
رییس جمهور محترم منتخب
سلام علیکم

نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و … از جمله مهمترین دیدگاه ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان ، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *