اخبار داغ

برای پیشرفت ایران باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعیدجلیلی پس از انداختن رای خود در صندوق رای در مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی پایتخت، اظهار کرد: این شروع یک دوره جدید از یک‌ جهش و تلاش همگانی و جهادی بزرگ است. باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند تا از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال […]

اشتراک گذاری
28 خرداد 1400
149 بازدید
کد مطلب : 55041

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعیدجلیلی پس از انداختن رای خود در صندوق رای در مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی پایتخت، اظهار کرد:

این شروع یک دوره جدید از یک‌ جهش و تلاش همگانی و جهادی بزرگ است.

باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند تا از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

به امید خدا در این انتخابات هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن است بر تحریم های دشمن و تهدیدها و بدخواهی های دشمن.

هر رای مردم می تواند بر اقتدار کشور اضافه کند و تهدیدها را کم و فرصت ها را بیشتر کند و این امکان را بدهد که با دقت بیشتر پیش برویم.

جلیلی تاکید کرد که منتخب مردم، رییس همه جمهوری و رییس همه مردم است و باید همه مردم کمک کنند که نه تنها از این مشکلات و نارسایی ها عبور کنیم بلکه یک استفاده حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های کشور انجام شود.

کشور یک‌ جهش بزرگ را در چهار سال آینده تجربه می کند، ما فکر می‌کنیم اگر جهش اتفاق بیفتد مسائلی مثل بیکاری، گرانی، تورم و مسکن هم حل خواهد شد.

گفتنی است سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود که با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از ابراهیم رئیسی از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *