اخبار داغ

همانطور که اخلاق مناظرات را بهم زدم الان هم ایستاده ام

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری : همانطور که اخلاق مناظرات را بهم زدم الان هم ایستاده ام تا دوگانه های کاذب و خودساخته سیاسی را بهم بزنم. خودم را جزو جبهه انقلاب می دانم اما اینکه همه باید بلند شوند و بروند، پس چه فردی در […]

اشتراک گذاری
27 خرداد 1400
100 بازدید
کد مطلب : 54917

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری :

همانطور که اخلاق مناظرات را بهم زدم الان هم ایستاده ام تا دوگانه های کاذب و خودساخته سیاسی را بهم بزنم. خودم را جزو جبهه انقلاب می دانم اما اینکه همه باید بلند شوند و بروند، پس چه فردی در صحنه انتخابات مانده است.

باید برای هنرمندان یک نظام صنفی درست کنیم و خودشان در گروه‌های مختلف بر آن نظارت کنند و نه دستگاه‌های دولتی. ما می‌خواهیم نهادهای مختلف مدنی در بخش‌های صنفی ایجاد کنیم و خودشان نظارت و اعمال مقررات را در این نهادها داشته باشند.

داستان فیلترینگ بحث جدی و پدیده‌ای است که دولت‌های مختلف نمی‌دانند با آن و شبکه مجازی چه کار کنند. انقلابی در شبکه هوشمند در حال ایجاد است. اقتصاد هم دیجیتال می‌شود و عملا نمی توانیم آن را محدود کنیم. حکمرانی فضای مجازی داریم. نگرانی در مورد فضای مجازی وجود دارد. لازمه اش این است تا بتوانیم توسط مالکیت پلتفورم ها این محدودیت را به جای فیلترینگ ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *