اخبار داغ

ما “اصحاب می‌توانیم” هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رییسی در جمع مردم شهر قدس اظهار داشت: امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، کسب و کارها، سفره مردم، وضعیت مسکن و وضعیت اشتغال نابسامان است. شرایطی به وجود آمده که دسترسی مردم به کالاهای اساسی روزمره همچون گوشت و مرغ سخت شده و خیلی‌ها […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
107 بازدید
کد مطلب : 54870

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رییسی در جمع مردم شهر قدس اظهار داشت:

امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، کسب و کارها، سفره مردم، وضعیت مسکن و وضعیت اشتغال نابسامان است.

شرایطی به وجود آمده که دسترسی مردم به کالاهای اساسی روزمره همچون گوشت و مرغ سخت شده و خیلی‌ها به دلیل مناعت طبع حتی مشکلاتشان را به کسی هم نمی‌گویند. وضعیت کار هم سامان ندارد و گاهی در یک خانه دو یا سه و یا حتی چهار جوان تحصیلکرده دختر و پسر آماده کار و فعالیت هستند اما زمینه اشتغال برایشان فراهم نیست.

مواردی از فساد و رانت که به دستگاه قضایی کشیده شده در حال رسیدگی است و در رسیدگی به آنها خط قرمز هم نداریم اما این مسائل صرفاً با رسیدگی به پرونده حل نمی‌شود و باید ریشه‌ای برخورد کرد تا پرونده تولید نشود.

آنچه علاوه بر خواست مردم موجب حضور من در این میدان شده مقابله با بسترهای فسادزا و خشکاندن ریشه‌های فساد در مجموعه اداری کشور است.با لطف خدا و کمک مردم به ویژه جوانان می‌توان وضعیت موجود را تغییر داد و حل مشکلات هم کار پیچیده‌ای نیست اما کسانی که به حل مشکلات قائل نیستند نمی‌توانند به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه ما “اصحاب می‌توانیم” هستیم، گفت:

در دوران دفاع مقدس جوانان ما کارهای نشدنی را انجام داده‌اند و اکنون نیز با همان روحیه اگر قدرتمندانه و با عزم و اراده وارد عرصه شویم می‌توان بسیاری از گره‌ها را باز کرد و وضع مردم را سامان داد.

۴۰ درصد ظرفیت کشور خالی است و اگر می‌گویم می‌توان شغل ایجاد کرد در همین کارخانه‌هایی شدنی است که به ناحق تعطیل شده‌اند که اگر خط تولید آنها راه بیفتد بسیاری از جوانان وارد عرصه کار و تولید می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز شکل‌گیری دولت قوی و مردمی است، گفت:

کار با رأی‌دادن مردم تمام نمی‌شود بلکه دولت مردمی برای حل مشکلات کشور دست یاری به سوی آنها دراز می‌کنند.

من هرجا مسئولیت داشتم از مردم کمک گرفتم و هرجا به مردم نقش داده شد و آنها با انگیزه پای کار آمدند مشکلات و مسائل حل شده است.

حرف ما این است که باید مردم و صاحبنظران و نخبگان را به حساب ‌آورد. اگر به مردم توجه شود قادرند با یک دولت دلسوز، خدمتگذار و معتقد به «ما می‌توانیم» بسیاری از گره‌ها را باز کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور و راهکارهای آنها مشخص است، اظهار کرد:

مردم می‌پرسند وقتی مشکلات و راهکارهای آنها روشن است و کشور هم امکان حل مشکلات را دارد چرا حل نمی‌شود و از این موضوع رنج می‌برند.

اعتقاد دارم با یک دولت مقتدری که اقتدار او ناشی از قدرت ملت است و با داشتن اراده، برنامه و کارنامه بسیاری از مشکلات که مردم گرفتار آن شده‌اند حل می‌شود و دولت مردمی این گره‌ها را خواهد گشود.

رییسی با بیان اینکه دولت مردمی حتما در دیپلماسی و رفع تحریم‌های ظالمانه فعال عمل خواهد کرد در عین حال گفت:

برای رفع مشکلات کشور به بیگانگان چشم نمی‌دوزیم و قویاً معتقدم همه مشکلات با اتکا به توان داخلی و با دست‌های توانای خود مردم حل خواهد شد.

اقتصاد کشور و سفره مردم را نباید به خارج کشور و امری که اختیارش در دست دیگران است مرتبط کرد و اجازه داد ارزش پول ملی روز به روز کمتر و سفره مردم کوچک‌ و کوچک‌تر شود.

ما با قدرتی که ملت در اختیار دولت می‌گذارد به دنبال حل مشکلات کشور می‌رویم اما هرگز حل مسائل و اقتصاد و تولید و قدرت و توان کشور را به تحولات خارج کشور گره نخواهیم زد.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد از همه کسانی که به هر دلیلی ناامید و ناراضی هستند خواست که با صندوق قهر نکنند و تأکید کرد:

مشارکت مردم در انتخابات بهترین پشتوانه دولت برای تحول در وضع موجود است و مردم یقین داشته باشند که گره‌ها باز می‌شود و آینده روشنی پیش روی ملت ایران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *