اخبار داغ

سیستم حفاظت و کنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف به‌روزرسانی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آّب و برق خوزستان؛ آرش محجوبی گفت : با توجه به پیش رو بودن فصل گرما و ضرورت آمادگی  بهره برداری پایدار از تاسیسات آبی و تجهیزات هیدرومکانیکال و هیدرو الکتریکال منصوب در شبکه ی آبیاری و زهکشی کوثر این عملیات انجام […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
52 بازدید
کد مطلب : 78788

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آّب و برق خوزستان؛ آرش محجوبی گفت : با توجه به پیش رو بودن فصل گرما و ضرورت آمادگی  بهره برداری پایدار از تاسیسات آبی و تجهیزات هیدرومکانیکال و هیدرو الکتریکال منصوب در شبکه ی آبیاری و زهکشی کوثر این عملیات انجام شد.

 وی افزود:  انجام عملیات های فوق با اخذ دستور کار لازم توسط کارشناسان ناظر این دفتر و بر اساس دستور العمل های نگهداری و تعمیرات ابلاغی، توسط گروه تعمیرات شرکت بهره برداری کرخه و شاوور محقق شده است.

معاون شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: با توجه به خاص بودن الکتروپمپ های Flygt منصوب در ایستگاه پمپاژ کوثر به دلیل تحریم قطعات یدکی، عملیات سرویس و نگهداری برنامه ریزی شده اهمیت به سزایی در جلوگیری از تحمیل هزینه بالای تامین قطعات اصلی و بروز مشکلات اساسی در روند بهره برداری مستمر و مطمئن این ایستگاه پمپاژ دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضمن انجام عملیات سرویس و نگهداری برنامه ریزی شده نسبت به بازسازی و بروز رسانی سیستم حفاظت وکنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف الکتروپمپ های ایستگاه پمپاژ طرح کوثر  و همچنین اورهال سه دستگاه الکترو پمپ مستغرق ۲۰۰ کیلو وات Flygt  با اعتبارات تخصیص یافته به بخش نگهداری و تعمیرات اقدام لازم بعمل آمد .

گفتنی است با اجرای این عملیات مشکلات تامین اب کشاورزان در فصل گرما و پایداری سیستمهای موجود در تاسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی تا حد قابل قبولی تامین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *