اخبار داغ

در ۲۸ خرداد نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستم

عبدالناصر همتی نامه ای را خطاب به مردم نوشت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نامه عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران: من عبدالناصر همتی فرزند ایران، یکی از شما و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستم و این نامه را در آخرین لحظات مبارزات انتخاباتی خطاب به تک […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
110 بازدید
کد مطلب : 54861

عبدالناصر همتی نامه ای را خطاب به مردم نوشت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نامه عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران:

من عبدالناصر همتی فرزند ایران، یکی از شما و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستم و این نامه را در آخرین لحظات مبارزات انتخاباتی خطاب به تک تک شما می‌نویسم.

حتی یک رای شما نوجوان رای‌اولی یا بانوی خانه‌دار یا کارمند و کارگر عزیز می‌تواند سرنوشت ایران را تغییر دهد. روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تنها روزی است که همه ما برابریم. رای روستانشین دورترین استان ایران یا رای شهروندان پایتخت برابر است. رای بی‌قدرتان با رای قدرتمندان برابر است.

دروغ‌هایی که به شما می‌گویند رئیس‌جمهور تعیین شده است را باور نکنید. دروغ‌هایی که به شما می‌گویند همه از فلان نامزد حمایت می‌کنند را باور نکنید. دروغ‌هایی که به شما می‌گویند چه رای بدهید و چه رای ندهید فلان نامزد رئیس‌جمهور می‌شود را باور نکنید. دروغ‌هایی که به شما می‌گویند رئیس‌جمهور هیچ قدرتی ندارد و هیچ کاری نمی‌تواند بکند را باور نکنید.

ما می‌توانیم معترض باشیم اما منفعل نباشیم، ما می‌توانیم از دولت‌های قبل ناراضی باشیم، اما قهر نکنیم، نتیجه قهر شما پیروزی نیست، شکست است. با رای ندادن شما هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

من عبدالناصر همتی جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در خانه نمی‌مانم، شما هم در خانه نمانید. کنار من باشید. هر یک نفر شما با ده نفر پای صندوق رای بیایید. مطمئن باشید که در انتخابات با رای‌دهندگان بالا پیروزی از آن ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *