اخبار داغ

اصلاح‌طلبان حامی آقای همتی چه تضمینی می‌دهند که او بهتر از روحانی عمل خواهد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهدی نوربخش، استاد روابط خارجی دانشگاه هریسبرگ: اصلاح‌طلبان حامی آقای همتی چگونه می‌توانند این تضمین را به کسانی که آنها را برای شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، بدهند که ایشان بهتر از آقای روحانی در جایگاه رئیس‌جمهور عمل خواهد کرد؟ آقای همتی می‌گوید که کسی حق تجسس از حریم […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
92 بازدید
کد مطلب : 54811

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهدی نوربخش، استاد روابط خارجی دانشگاه هریسبرگ:

اصلاح‌طلبان حامی آقای همتی چگونه می‌توانند این تضمین را به کسانی که آنها را برای شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، بدهند که ایشان بهتر از آقای روحانی در جایگاه رئیس‌جمهور عمل خواهد کرد؟ آقای همتی می‌گوید که کسی حق تجسس از حریم خصوصی مردم در ماشین را ندارد.

باز می‌گوید حاضر است با بایدن ملاقات کند. آیا این دست از اصلاح‌طلبان از ایشان سئوال کرده‌اند که ضمانت اجرایی چنین حرف‌هایی کجاست؟ مگر آقای روحانی در کمپین‌های انتخاباتی خود از این حرف‌های بسیار زیبا کرارا نزدند؟ آیا از آقای همتی سئوال کرده‌اند که در کادر اقتصادی دولت آقای روحانی، چگونه ایشان در بازی بازار بورس شرکت کرده و حاضر شدند سرمایه‌های زیادی از مردم به هدر رود؟ آیا دولت در این رابطه به فکر جبران این خسارت افتاد؟ آقای همتی اکنون می‌گوید با سیاست‌های مشخصی در دولت پیشین موافق نبوده است. چرا پای این بحث‌ها که نقد و اصلاح جامعه را می‌توانست بدنبال داشته باشد، به جامعه کشیده نشد؟ چرا مردم نامحرم ماندند؟

دوستان اصلاح‌طلب حامی آقای همتی اعلام کنند چه مکانیزمی را برای پاسخگو کردن دولت آقای روحانی انتخاب کرده بودند که امروز با همان مکانیزم بتوانند دولت همتی را در صورت انتخاب پاسخگو کنند؟ چه کسی است که نداند اصولا بعد از انتخابات، اصلاح‌طلبان حامی یک فرد، اصولا از صحنه بیرون رفته‌اند و مسئولیتی در قبال فرد منتخب قبول نکرده‌اند.

آیا اصلاح‌طلبان یک بیانیه انتقادی از سیاست‌های دولت روحانی خصوصا در دور دوم صادر کردند تا دولت را تشویق و مجبور کنند تا در صحنه بماند و از حقوق شهروندی مردم در قانون اساسی فعلی کشور دفاع کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *