اخبار داغ

برگزار و برنامه‌ نامزدها در حوزه رسیدگی به مشکلات نوجوانان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پویش «ایرانی نو» ویژه نوجوانان با حضور نمایندگان حوزه جوانان نامزدهای ریاست جمهوری، برگزار و برنامه‌ نامزدها در حوزه رسیدگی به مشکلات نوجوانان تشریح شد. متناسب‌سازی فضاهای عمومی جامعه برای بانوان امری ضروری است عباس بیات نماینده سعید جلیلی نامزد گفت: از نگاه آقای جلیلی، متناسب‌سازی فضاهای عمومی جامعه […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
162 بازدید
کد مطلب : 54787

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پویش «ایرانی نو» ویژه نوجوانان با حضور نمایندگان حوزه جوانان نامزدهای ریاست جمهوری، برگزار و برنامه‌ نامزدها در حوزه رسیدگی به مشکلات نوجوانان تشریح شد.

متناسب‌سازی فضاهای عمومی جامعه برای بانوان امری ضروری است

عباس بیات نماینده سعید جلیلی نامزد گفت:

از نگاه آقای جلیلی، متناسب‌سازی فضاهای عمومی جامعه برای بانوان امری ضروری است و ما می‌خواهیم تمامی ۵۰ درصد جمعیت کشور در جامعه حضوری مؤثر داشته باشند.

موضوع تربیت‌بدنی دختران از جمله برنامه‌های آقای جلیلی است که قرار است با هم‌افزایی شهرداری‌ها با هدف توسعه فضاهای اجتماعی بانوان و همچنین هم‌افزایی در راستای استعدادیابی دختران و ایجاد شرایط شغلی مناسب برای این قشر انجام شود.

موضوع اشتغال نوجوانان و جوانان امری است که باید از زمان تحصیل در مدارس آغاز شود و باید از ساختارهای صرفاً آموزشی فاصله بگیریم.

برنامه دولت رضایی، آزادی رسانه در جامعه است

برنامه دولت رضایی، آزادی رسانه همراه با چارچوب و قوانین لازم و موجود در جامعه است.

مهم‌ترین مسئله دولت همتی، حذف مرحله کنکور است

حذف کنکور باید یک برنامه جدی برای رئیس‌جمهور آینده کشور باشد.

باید در مدارس خصوصی و دولتی توازن ایجاد کنیم تا مناطق محروم از نتایج خوب آموزشی بازنمانند.

یکی از برنامه‌های همتی، حذف رانت فرزندان هیات علمی‌ها و امتیازات خاص در رشته‌های برتر است، عنوان کرد: مسئله دیگر، افزایش ظرفیت رشته‌های برتر و خاص است.

ورزش بانوان و نوجوانان باید با تغییر رویکرد اجرایی شود

علی کیان نماینده امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت:

تفریح سالم یکی از دغدغه‌های نوجوانان است و ظاهراً فضاهای تفریحی ما نتوانسته آن چنان رضایت نسل نوجوان را کسب کند؛ چرا که تمایل بیشتر این قشر به فضای مجازی است.

توسعه فضاهای تفریحی، حمایت از دختران به ویژه در زمینه تفریحات امن از مسائل قطعی است و موضوع ورزش بانوان و نوجوانان باید با تغییر رویکرد اجرایی شود.

دولت باید درباره انحصار شبکه شاد ورود کند

قائم شریعتی نماینده علیرضا زاکانی گفت :

این سامانه پاسخگوی نیازهای معلمان و دانش‌آموزان نیست و بهتر بود از سامانه‌های دیگری استفاده می‌شد.

دولت این سامانه را تنها در یک بستر خاص و به صورت انحصاری ارائه داد، اما در دولت اقدام و اصلاح زاکانی، این برنامه اصلاح خواهد شد و بحث حکمرانی داده، استفاده از فرصت دولت الکترونیک در حوزه آموزشی به انجام خواهد رسید.

برنامه دولت مهرعلیزاده، رفع فیلترینگ در قالب قوانین کشور و توسعه اینترنت است

لیلا کیوانی نماینده محسن مهرعلیزاده گفت :

در هشت سال گذشته اقدامات خوبی برای افزایش پهنای باند و رشد اینترنت انجام شده، اما فیلترینگ یکی از عوامل عدم بهره‌مندی درست از اینترنت است.

برنامه دولت مهرعلیزاده، رفع فیلترینگ در قالب قوانین کشور و توسعه اینترنت است که این امر نیازمند ارتباط مؤثر با دنیا است.

ساحت نظام آموزشی تحصیل رایگان از جمله برنامه‌های حجت الاسلام رییسی است

سید وحید موسویان نماینده سید ابراهیم رئیسی گفت:

سامانه شاد یک برنامه اورژانسی به دلیل شیوع کرونا بود و پس از اتمام کرونا، نظام آموزشی به وضعیت قبلی برمی‌گردد.

رییسی برای این امر اورژانسی (سامانه شاد)، برنامه‌های اصلاحی از جمله ارائه بسته‌های خدماتی را در نظر دارد و در ساحت نظام آموزشی نیز تحصیل رایگان از جمله برنامه‌های دولت وی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *