اخبار داغ

آخرین حرف های همتی در آستانه انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی در حساب توئیتر خود نوشت:  توسعهٔ اقتصادی ایران بدون تعامل قوی با خارج و دیپلماسی قوی اقتصادی مقدور نیست. دولت من بدنبال رفع تحریم‌ها و خدمت گرفتن سیاست خارجی برای نیل به توسعه اقتصادی هست به همین دلیل از دکتر محمدجواد ظریف برای حضور در کابینه‌ام در […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
131 بازدید
کد مطلب : 54868

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی در حساب توئیتر خود نوشت: 

توسعهٔ اقتصادی ایران بدون تعامل قوی با خارج و دیپلماسی قوی اقتصادی مقدور نیست. دولت من بدنبال رفع تحریم‌ها و خدمت گرفتن سیاست خارجی برای نیل به توسعه اقتصادی هست به همین دلیل از دکتر محمدجواد ظریف برای حضور در کابینه‌ام در پست معاون رئیس جمهور یا وزیر خارجه دعوت خواهم کرد.

عبدالناصر همتی در ویدئویی خطاب به مردم ایران گفت:

من عبدالناصر همتی هستم؛ ۶۳ سال دارم؛ متولد کبودرآهنگ همدان هستم؛ ایرانی ترک زبان هستم. لیسانس، فوق لیسانس و دکترای اقتصادم را از دانشگاه تهران گرفتم.  الان هم استاد اقتصاد دانشگاه تهران هستم. چند ده سال سابقه مدیریت در کشور دارم.

با رشد پله پله و بدون رانت از پایین‌ترین سطوح تا ریاست بانک مرکزی پیش رفتم. پدر یک دختر دهه هفتادی دانشجو هستم،  یک دختر متخصص کودکان دارم، پدر یک پسر دهه شصتی هنرمند هستم و همسر سپیده شبستری هستم که معلم بوده. من یک آدم معمولی، با یک خانواده معمولی و ظاهر معمولی هستم اما به اتکای شما می خواهم صحنه را تغییر دهم و رئیس جمهور خوبی برای همه ایرانی ها باشم. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت:

در راستای نهادینه کردن حق اعتراض موثر و اعمال کنترل مردم بر دولت، در صورت پیروزی در انتخابات ظرف سه ماه لایحه قانونی اعتراض مردم از طریق طومارنویسی (Petition) را به مجلس ارایه می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *