اخبار داغ

مصاحبه با ناصر دلفی نامزد محترم انتخابات شورای شهر اهواز

مصاحبه گر: سید محمدرضا حسینی علی آباد (دبیر سرویس دانش و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز) مصاحبه شونده: جناب آقای ناصر دلفی (نامزد انتخابات شورای شهر اهواز) – جناب دلفی لطفا مختصری از رزومه و سوابق کاریتان را برای مخاطبان بیان نمایید؟ ناصر دلفی متولد ۱۳۵۳ شاغل در اداره کل بیمه سلامت با ۲۴ سال […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
185 بازدید
کد مطلب : 54681

مصاحبه گر: سید محمدرضا حسینی علی آباد (دبیر سرویس دانش و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز)

مصاحبه شونده: جناب آقای ناصر دلفی (نامزد انتخابات شورای شهر اهواز)

– جناب دلفی لطفا مختصری از رزومه و سوابق کاریتان را برای مخاطبان بیان نمایید؟

ناصر دلفی متولد ۱۳۵۳ شاغل در اداره کل بیمه سلامت با ۲۴ سال سابقه خدمت اجرایی. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری. بازرس ویژه استاندار در طرح جشنواره شهید رجایی. بازرس ویژه استاندار در طرح حمایت از حقوق مصرف کننده. بازرس ویژه استاندار در طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی.

– به چه علت به انتخابات شورای شهر ورود کردید؟ و شناخت حضرت عالی از مدیریت شهری تا چه میزان است؟

علت و هدف اصلی بنده از ورود به انتخابات وضع نابسامان و مشکلات شهری است که چندین سال با پنج دوره شورای شهر و امکانات شهر دست نخورده باقی مانده است.

شالوده مدیریت شهری عبارت است از بر عهده گرفتن نقشی فعال در توسعه مدیریت و هماهنگ سازی منابع برای دستیابی به اهداف توسعه شهری می باشد.

– جناب آقای دلفی، آیا از وضعیت فعلی شهر اهواز باخبرید؟ چه اهداف و برنامه هایی دارید؟

کمتر کسی است که در اهواز زندگی می کند و از وضعیت نابسامان شهر اهواز خبر نداشته باشد. با توجه به مشکلات متعدد شهر اهواز به مراتب اهداف و برنامه های زیادی داریم که ان شاالله با مطالبه گری و پیگیری حق مردم اهواز را ادا کنیم. به طور خلاصه هر مشکل شهری موجود در اهواز هدف ماست.

– چنانچه در انتخابات پیروز شدید، تا چه اندازه در اجرای شعارها و اهداف تان پایبند هستید؟

ان شالله به حول و قوه الهی با همان نیتی که هدف خدمت صادقه است و ما اهل شعار نیستیم، اهل عملیم و در این چند سال در خدمت خود به هموطنان ثابت کرده ام به تمامی شعارهای انتخاباتی خود پایبند خواهم بود.

– و کلام آخر به مخاطبان و مردم عزیز شهر اهواز

حرف آخرم با مردم: نظر به فتوای رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی مبنی بر وجوب عینی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دو تکلیف مهم بر ما مسلمانان میهن اسلامی است. اولی تکلیف شرعی و اطاعت از ولی فقیه و دیگری تکلیف وطن خواهی است. لذا با شرکت در انتخابات ضمن نصرت دین و اسلام موجب سرشکستگی دشمنان قسم خورده و خود فروخته ی داخلی و خارجی این کشور و ملت خواهد شد. پس مجدانه و مسئولانه در این انتخابات شرکت فعال و کارساز داشته باشیم. تا با انتخاب افراد اصلح، لایق و کارآمد موجب رفع مشکلات عدیده شهر خود اهواز قهرمان باشیم.

کد نامزدی: ۱۶۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *