اخبار داغ

سخنان تکان دهند فرزند شهید فخری‌زاده

اگر سال ۹۶ آیت الله رئیسی انتخاب شده بود پدرم امسال بود و رأی می‌داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ حامد فخری‌زاده فرزند شهید فخری‌زاده: ما در کشور در شرایطی با برخی مشکلات و معضلات روبه‌رو هستیم و برخی معضلات و مشکلات از مسئله گذشته و به بحران تبدیل شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانیم به […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
142 بازدید
کد مطلب : 54737

اگر سال ۹۶ آیت الله رئیسی انتخاب شده بود پدرم امسال بود و رأی می‌داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،‌ حامد فخری‌زاده فرزند شهید فخری‌زاده:

ما در کشور در شرایطی با برخی مشکلات و معضلات روبه‌رو هستیم و برخی معضلات و مشکلات از مسئله گذشته و به بحران تبدیل شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانیم به بحران اقتصاد، بحران معیشت و بحران بیکاری و اشتغال و مسائل سیاسی درون مرزی و مسائل سیاسی برون‌مرزی، بحران دیپلماسی و بحران‌های دیگر اشاره کنم.

من برخلاف برخی اظهارات که می‌گویند این بحران‌ها بر اثر سوءمدیریت ایجاد شده است معتقدم این بحران‌ها عامدانه از سوی برخی افراد عملیاتی شده چرا که این بحران‌ها موضوعی نیست که نتوانیم آنها را حل و فصل کنیم و نمی‌توان آن را فقط به سوءمدیریت و عدم نظارت ربط داد.

پدرم معتقد بود که اصلاح‌طلب، اصولگرا و … مانند جریان شیعه و سنی و فرق مختلف زاییده دست استعمار هستند و روزگاری دین را دچار چند دستگی و فتنه‌گری می‌کنند و روز دیگر جریانات سیاسی را مورد هدف خود قرار می‌دهند.

کاندیدای اصلحی که در بین هفت نامزد وجود دارد که هم صادق و سالم است و هم کارنامه داشته و فراجناحی عمل می‌کند آیت الله رئیسی است.

اگر مردم در دوره قبلی آیت‌الله رئیسی را انتخاب می‌کردند امسال هم شهید فخری‌زاده امکان رأی دادن داشت؛ چرا که در جریان ترور شهید فخری زاده طبق اظهار نظرهای رسانه‌ای دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و سایر مسئولان ذی ربط نقش سهل انگاری سازمان‌ها و نهادهای مربوطه کمرنگ نبوده و همین سهل‌ انگاری‌ها باعث شد تلاش‌های مذبوحانه‌ رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی در خصوص دانشمندی که بیش از ۲۰ سال در لیست ترور بود به نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *