اخبار داغ

دیدار اصلاح طلبان با رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‎ طلب با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق: ما برای آقای روحانی کار می‌کنیم و پشیمان هم نیستیم اما طی این ۸ سال فرصت این گونه نشستن کنار ایشان آن هم برای فردی که خیلی برای او تلاش کردیم، فراهم […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
104 بازدید
کد مطلب : 54742

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‎ طلب با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق:

ما برای آقای روحانی کار می‌کنیم و پشیمان هم نیستیم اما طی این ۸ سال فرصت این گونه نشستن کنار ایشان آن هم برای فردی که خیلی برای او تلاش کردیم، فراهم نشد تا بتوانند حرف‌های ما را بشنوند. این نگاه خیلی خوبی است که شما با منتقدان خود دارید.

وکیلی، مدیرمسئول روزنامه ابتکار:

دوره مدیریت رئیسی در قوه قضاییه اصلاح‎ طلبانه بود، اصلاح‎ طلبی به شعار نیست به کارنامه است که شما دارید. در دوره ریاست شما بر قوه قضاییه ما شاهد مزاحمتی برای مطبوعات نبودیم. آقای رئیسی می‎تواند دولت وحدت ملی را برای نخستین بار در کشور تشکیل دهد.

مظفری، مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد:

رفتار با متانت رئیسی در جریان رقابت‎های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه‌ای از حق‌مداری و حضور وی در جبهه حق بود. در دوران مدیریت رئیسی بر قوه قضاییه، بسیاری از مشکلات با یک تذکر ساده مرتفع شد و امید است با حضور رئیسی در رأس دولت همین مشی ادامه یابد.

عبداللهی، مدیرمسئول رونامه آرمان ملی:

شما در دوران تصدی مسئولیت در دستگاه قضایی در گفتار و رفتارتان، رودربایستی نداشتید؛ لذا خواهش دارم این مشی را در دولت هم ادامه دهید.

بختیاری، مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد:

اگر شما رئیس‎جمهور شوید چالش‌های اقتصادی را پیش رو دارید که البته درمان این چالش‌ها در دنیا آسان است. به طور مثال اسامی آن ۱۱ ابربدهکاری که همتی نام برد، معلول هستند و علت چیز دیگری است و باید ریل‎ گذاری اقتصاد درست شود.

سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در این دیدار اظهار داشت:

در زمینه ورود به عرصه انتخابات جز در محضر مقدس خداوند متعال، شهدا و مردم به هیچ جریان و گروه خاصی احساس بدهکاری نخواهم کرد.

لطف و حمایت ائتلاف‌ها و گروه‌ها از من و همچنین وجود برخی افرادی که قرار بود در انتخابات شرکت کنند و در میانه راه به حمایت از من پرداختند، سبب نمی‌شود که در صورت کسب رای مردم نسبت به مجموعه، گروه و یا عزیزی احساس بدهکاری کنم.

ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد.

ما نسبت به احدی در رابطه با آینده بدهکار نخواهیم بود و کسی حق سهم خواهی در این زمینه را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *