اخبار داغ

در دولت سلام سربازی داوطلبانه پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : هدف اصلی دولت سلام ایجاد استقلال اقتصادی همه جانبه است و این کار را با جلوگیری از خام فروشی و افزایش بهره وری انجام خواهیم داد. ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت سهمیه صادرات […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
107 بازدید
کد مطلب : 54729

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت :

هدف اصلی دولت سلام ایجاد استقلال اقتصادی همه جانبه است و این کار را با جلوگیری از خام فروشی و افزایش بهره وری انجام خواهیم داد.

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت سهمیه صادرات ما در او پک است، در حالی که ما حدود یک میلیون بشکه نفت را با همین ظرفیت های پالایشگاهی می توانیم فرآوری کنیم ضمن این که باید از ظرفیت خالی صنایع پایین دستی و میاندست پتروشیمی نیز در این زمینه استفاده کرد.

با وجود بیکاری نیروی انسانی فعال، نباید مواد خام را به این راحتی از کشور خارج کنیم و در حال حاضر بخش زیادی از صادرات ما را مواد خام تشکیل می دهد و به نوعی ما عادت به خام فروشی کردیم.

وی در مورد تحول در نظام آموزشی و ارتباط آموزش با صنعت نیز گفت: نظام آموزشی ما شغل پایه و مهارت پایه نیست و توانایی ایجاد مهارت اجتماعی را ندارد و در آموزش عمومی و تخصصی کنونی باید به لحاظ طول زمان و مهارت انسانی بازنگری جدی انجام شود.

این که نظام آموزشی ما از ابتدا تا تحصیلات تخصصی دکتری در حدود ۲۵ سال طول می کشد، تنها وقت فرزندان ما را تلف می کند از طرفی صنعت کنکور نیز مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد کرد و دولت سلام در صورت انتخاب تغییرات زیادی را در این رویه از تحصیلات ایجاد خواهد کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

در دولت احتمالی آینده من، حذف سربازی اجباری و انجام سربازی به صورت حرفه‌ای و داوطلبانه پیگیری می‌شود.

وقت و انرژی جوانان در قالب ۲ سال خدمت سربازی گرفته می‌شود در حالی که طی این مدت آنان می‌توانند کارآفرینی شوند و اقتصاد محور عمل کنند و یا در امور کشاورزی و دامداری به پدرانشان کمک کنند و یا حتی تشکیل خانواده دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *