اخبار داغ

انصراف مهندس عادل سعیدی پور ازکاندیدا شورای کلانشهر اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مونعادل سعیدی پور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز با صدور بیانیه ای از نامزدی این دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز  انصراف داد. متن انصراف مهندس عادل سعیدی پور به شرح ذیل است . به نام ایزد یکتا که  هرچه هست در کف اختیار اوست […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
76 بازدید
کد مطلب : 54704

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مونعادل سعیدی پور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز با صدور بیانیه ای از نامزدی این دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز  انصراف داد.

متن انصراف مهندس عادل سعیدی پور به شرح ذیل است .

به نام ایزد یکتا که  هرچه هست در کف اختیار اوست

کلانشهر اهواز  امروز با بحران های بسیار شدیدی روبرو است .

این بحران ها ناشی  از سوء مدیریتی است  که درنتیجه ی بی برنامگی و رفتارهای مدیریت سنتی  و فاقد دید کارشناسی و مهندسی و تخصصی  در این شهر  بروز و ظهور پیدا کرده است.

نداشتن برنامه ی کارشناسی توسط مدیران و توزیع ناعادلانه خدمات در مناطق هشتگانه شهر اهواز موجب توسعه ی نامتوازن شهر گردیده است. بگونه ای که بعضی مناطق در فقر و فلاکت بدون امکانات دسته پنجه نرم می کنند .

*در این شرایط مهم رسالت فعالان سیاسی و  اجتماعی باید   «نجات شهر اهواز»  باشد*

این محقق نمی شود مگر در سایه همدلی ، یکپارچگی  و انسجام نیروهای دلسوز ، مخلص،خدوم، جهادی، تحصیلکرده و  پاک دست که   جوانی  و مدیریت برنامه محور  شهری را  برای توسعه ی کلانشهراهواز  جهت ساخت شهری در تراز شایستگی شهروندان محترم اهوازی ، تلفیق و اجرا نمایند.

همانگونه که مستحضر هستید عضویت و قبول مسئولیت در شورای شهر، امر خطیر و حساسی است که وقت ، انگیزه ، تجربه ، دانش و تخصص کافی،روحیه خدمت به مردم و پاسخگو بودن  را می طلبد .

اینجانب با نظر داشت این معیارها  خود را آماده ی حضور در این عرصه نموده بودم و با امید به توکل به  خدا و حمایت شهروندان ارجمند اهوازی  پا به این عرصه مهم و سرنوشت ساز گذاشتم.
علی رغم فرصت اندک مورد لطف و مرحمت مردم قرار گرفتم .

اما بامشورت بعضی از نخبگان و دوستان و بنا بدلایلی که  فرصت بیان انها در این مقال نیست ، از نامزدی در این دوره ی انتخابات تصمیم به انصراف گرفتم.

اینک اما ضمن تقدیر و سپاس از حسن نظر همه همراهان و همیاری همکاران ،دانشجویان ، ورزشکاران اصحاب رسانه ، فعالان سیاسی ، فعالان اجتماعی ، اقشار ، طوایف  و …کلانشهر اهواز که نسبت به اینجانب حسن نظر داشتند،  انصراف خود را از نامزدی ششمین دوره کاندیداتوری شورای کلانشهر اهواز اعلام می کنم .

امیدوارم در این دوره افرادی صالح،  شایسته،مردمی، توانمند، با برنامه و اگاه به امور شهر و شهرداری انتخاب شوند تا بتوانند شهر اهواز را در این برهه مهم به سوی توسعه و آبادانی بیشتر هدایت کنند.

با تشکر مهندس عادل سعیدی پور فعال اجتماعی، رسانه‌ای، ورزشی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *