اخبار داغ

وعده‌های اقتصادی نامزدها با کنترل تورم در تناقض است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مسعود همایونی‌فر عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: مشکلی که وضعیت اقتصادی کشور را نابسامان کرده، تحریم هاست که باید نامزدهای انتخاباتی راه حل های خود را برای این موضوع عنوان کنند. اگر تحریم‌های اقتصادی به شدت قبل ادامه یابد، فلاکت بعد از آن عیان خواهد بود، […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1400
84 بازدید
کد مطلب : 54503

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مسعود همایونی‌فر عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد:

مشکلی که وضعیت اقتصادی کشور را نابسامان کرده، تحریم هاست که باید نامزدهای انتخاباتی راه حل های خود را برای این موضوع عنوان کنند.

اگر تحریم‌های اقتصادی به شدت قبل ادامه یابد، فلاکت بعد از آن عیان خواهد بود، تا رشد اقتصادی نباشد و کالایی تولید نشود، تورم قابل کنترل نیست. نامزدها از کجا می خواهند پول آورده و یارانه های بیشتری به مردم بدهند؟

وعده‌های اقتصادی برخی نامزدها با کنترل تورم در تناقض است، اگر امسال بخواهند یک میلیون تومان به هر نفر یارانه بدهند، سال بعد نرخ تورم در این کشور سر به فلک می‌زند.

پیشتر پول یارانه از محل فروش نفت تامین می‌شد، اکنون با تحریم‌ها، ایران بیشتر از ۱۰۰ هزار بشکه نفت نمی‌تواند صادر کند و این را هم با نصف قیمت می‌فروشد، آن وقت نامزدها در این شرایط پول یارانه را می‌خواهند از کجا تامین کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *