اخبار داغ

همتی یا مهرعلیزاده؛ اصلاحات از کدام نامزد حمایت خواهد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جبهه اصلاحات در رابطه با حمایت از همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: حمایت از نامزدی عبدالناصر همتی در جلسه جبهه اصلاحات ایران رای لازم را کسب نکرد. آنطور که رسانه‌های اصلاح‌طلب عنوان کرده‌اند از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، ۲۳عضو به حمایت از همتی رای دادند؛ اما […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1400
115 بازدید
کد مطلب : 54635

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جبهه اصلاحات در رابطه با حمایت از همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد:

حمایت از نامزدی عبدالناصر همتی در جلسه جبهه اصلاحات ایران رای لازم را کسب نکرد. آنطور که رسانه‌های اصلاح‌طلب عنوان کرده‌اند از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، ۲۳عضو به حمایت از همتی رای دادند؛ اما حدنصاب، دوسوم آرا (۳۱رای) بود.

با این حال بخش دیگری از اصلاح‌طلبان همچون حزب کارگزاران و چهره‌هایی چون مهدی کروبی، مراد ثقفی، حمیدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی و علی مطهری حمایت رسمی و چهره‌هایی چون بهزاد نبوی (رئیس جبهه اصلاحات ایران) تلویحا از همتی حمایت کرده‌اند.

به همتی رای می‌دهم

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی:

پدرم گفت: نظر به شناختی که از سال‌های گذشته از آقای همتی در بخش اقتصادی و اجرایی دارم و توان ایشان را در اداره کشور می‌دانم رای من به آقای همتی خواهد بود و انشالله بعد از انتخابات دلایل خود را جهت شرکت در انتخابات خواهم گفت.

کارگزاران را اخراج می‌کنیم

علی صوفی دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفته حزب کارگزاران اگر بدون مصوبه و اطلاعیه نهاد اجماع ساز از یکی از نامزدهای انتخابات حمایت کند؛ آن‌ها را از جبهه اصلاحات اخراج می‌کنیم؛ زیرا خلاف تشکیلاتی در این سطح غیرقابل‌تحمل است.

صوفی گفته، در حال حاضر مهرعلیزاده عضو حزبی محسوب می‌شود که دبیر کل آن‌ من هستم؛ اما به خودم اجازه ندادم بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز از هم‌حزبی خودم در انتخابات حمایت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *