اخبار داغ

دولت من ادامه دولت اصلاحات است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد:  دولت من ادامه دولت اصلاحات است و آمده‌ام که امروز همان راه و مسیر دولت خاتمی را برای جوانان دوباره احیا کنم. وی کنترل تورم، حفظ ارزش ریال در برابر دلار، نشاط اجتماعی، مراودات مطلوب بین مردم با یکدیگر […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1400
125 بازدید
کد مطلب : 54612

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد:

 دولت من ادامه دولت اصلاحات است و آمده‌ام که امروز همان راه و مسیر دولت خاتمی را برای جوانان دوباره احیا کنم.

وی کنترل تورم، حفظ ارزش ریال در برابر دلار، نشاط اجتماعی، مراودات مطلوب بین مردم با یکدیگر و تنش‌زدایی را از افتخارات دولت اصلاحات دانست.

من اسم دولت خود را دولت زندگی گذاشته‌ام، یعنی دولت زندگی، زندگی با معیشت مناسب برای ایرانی جماعت، زندگی پرافتخار بدون شنیدن زور، زندگی توام با  آزادی و نشاط، زندگی بدون مرگ، بدون نفرت و بدون معیشت خراب، بدون نگرانی از آینده فرزندان، زندگی امیدوار به آینده و بدون تنش با دنیا و همسایه‌ها.

مردم ایران مردمی سلحشور در عین حال باغیرت هستند، آنها مردمانی صلح‌جو هستند ولی اگر کسی دشمنی کند برخورد بسیاری سنگینی با دشمنان خواهند داشت چه دشمن متجاوز خارجی باشد چه دشمن کینه‌جو  و تنگ‌نظر داخلی.

هیچ کس اجازه گرفتن زندگی باعزت را از مردم ایران ندارد، در این کشور باید عقل و دین و رای مردم حاکم باشد، باید جمهوری اسلامی حاکم باشد، جمهوریت یعنی رای و نظر مردم؛ اگر خواست و اراده مردم حاکم نباشد نه از ایرانیت و نه اسلامیت خبری نخواهد بود.

به عنوان معاون دولت اصلاحات و همچنین استاندار دولت اصلاحات با سابقه ۴۲ ساله آمده‌ام و در دولت من کسی زور نخواهد شنید و تمامیت‌خواهی وجود نخواهد داشت.

دولت باید شفاف و در اختیار مردم باشد، فساد ریشه‌کن شود، باید در کشور قانون حاکم شود، مردم حاکم باشند، تعصبات ذهنی افراد نباید بر زندگی مردم سایه شوم داشته باشد، مردم زندگی آبرومند و برازنده می‌خواهند زیرا اسم دولت من دولت زندگی است.

اکنون شرایط کشور شرایط خیلی مناسبی نیست، ضمن احترام به همه دولت‌ها و زحمت‌های دلسوزانه گذشته امروز شاهدیم در بخش عظیمی از جامعه فقر ، تنگدستی ، بیکاری ، فاصله بسیار شدید بین درآمد و هزینه‌های خانوارها، شکاف اجتماعی مردم با یکدیگر و مردم با دولت بیشتر شده و کشمکش‌های بی‌حاصل نیز زیادتر شده است

داشتن ایرانی باغیرت، با همت، باسابقه و تمدن بسیار ارزشمند ایرانی و اسلامی، داشتن جوانان برومند ، عاقل و آگاه و داشتن منابع انسانی بسیار ارزشمند، فارغ‌التحصیلان باسواد ، نسبت بالای جمعیت جوان در کشور و این همه امکانات و منابع خدادادی موقعیت است، ما همه چیز داریم آن چیزی که نداریم برنامه عملیاتی قابل عمل برای اداره کشور در دوران‌های مختلف در دولت‌های مختلف بوده است.

امروز باید تصمیم جدی بگیریم و دولتی را انتخاب کنیم که دور از همه این ناکارآیی‌ها و ناکارآمدی‌های یک دولت کاربلد و با غیرت کاری و با برنامه باشد، هم کار را می‌داند، هم برنامه‌ریزی دارد، ریز کار را می‌داند و دنبال خویشاوندسالاری و گروه‌سالاری و حزب‌سالاری نیست، بلکه از افرادی که در مسیر فکری دولت قرار بگیرند و از جوانان بیشتر و از بانوان خیلی بیشتر از امروز استفاده کند.

مقطع فعلی کشور مقطع حساس تغییر در تاریخ است و اگر تغییر یابد ایران به جایگاهی که برازنده ایرانی است خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تجربه مدیریت اقتصادی و اجرایی طولانی در کشور داشته و دارای برنامه برای اداره امور جامعه است، افزود:

برنامه من برای کشور مبتنی بر اقتصاد اجتماعی است، این برنامه در عین رشد و توسعه اقتصادی اجازه نمی‌دهد که اقشار فقیر زیر چرخ اقتصادی له شوند.

او همچنین با اشاره به اینکه پرداخت پنج برابری یارانه‌ها را در برنامه داشته و منابع آن را نیز مشخص کرده است، اظهارکرد: 

با جلوگیری از کسری بودجه و  رونق تولید ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *