اخبار داغ

همتی و مهرعلیزاده هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی صوفی، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان: مهرعلیزاده و همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشتند؛ در سال ۹۲ اصلاح طلبان از نظر عملکردی چیزی برای گفتن داشتند؛ اما در این مناظره ها رقبای جریان اصلاحات و دولتی آمدند و ما را از نظر عملکردی زیر سوال […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1400
69 بازدید
کد مطلب : 54450

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی صوفی، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان:

مهرعلیزاده و همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشتند؛ در سال ۹۲ اصلاح طلبان از نظر عملکردی چیزی برای گفتن داشتند؛ اما در این مناظره ها رقبای جریان اصلاحات و دولتی آمدند و ما را از نظر عملکردی زیر سوال بردند و ما هم چیزی برای دفاع نداشتیم.

نه آقای همتی در موقعیتی بود که بتواند از عملکرد دولت دفاع کند نه آقای مهرعلیزاده؛ همتی نه می توانست از عملکرد خود دفاع کند چون در دولت بوده و نه می توانست از عملکرد دولت دفاع کند چون بالعکس منتقد دولت است.

مهرعلیزاده و همتی نتوانستند در برابر رقبای خود دستاوردی داشته باشند.

کاندیداهای دولتی و اصلاح طلب در این مناظره های نمی توانستند شعار بدهند چون وقتی حرف و عملشان باهم مقایسه می شود، حرف هایشان بی اثر و بی فایده است.

همتی و مهرعلیزاده هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند و کارنامه ای هم در این زمینه ندارند و عملکرد دولت دامن هر دوی آنها را گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *