اخبار داغ

برای چهار سال آینده کشور باید در تمام زمینه ها جهش پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:  مسئولانی که منافع ملی و منطقه ای را بر منافع شخصی ترجیح دهند، می توانند سنگینی مشکلات را از دوش مردم بردارند و کشور ما نیازمند چنین مسوولانی است که باید در این راه گام برداشت. اکنون فرصتی ارزشمندی در آستانه انتخابی […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1400
143 بازدید
کد مطلب : 54426

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: 

مسئولانی که منافع ملی و منطقه ای را بر منافع شخصی ترجیح دهند، می توانند سنگینی مشکلات را از دوش مردم بردارند و کشور ما نیازمند چنین مسوولانی است که باید در این راه گام برداشت.

اکنون فرصتی ارزشمندی در آستانه انتخابی بزرگ برای جوانان ما فراهم شده است.

دو نگاه حداقلی و حداکثری در بین جامعه وجود دارد و مسلم است که نگاه حداقلی اشتباه است و نمی توان با این نگاه کشور را اداره کرد، چرا که با نگاهی حداکثری می توان برای پییشرفت و  آینده کشور برنامه داشت.

برای چهار سال آینده کشور باید در تمام زمینه ها جهش پیدا کند و این مهم بدون توسعه شهرها و روستاها امکان پذیر نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که هر روستا سلولی از جهش کشور است، گفت:

در هشت سال گذشته در قالب دولت در سایه ظرفیت تمام استانها را بررسی و شناسایی کرده ایم و  از توانمندی های و ظرفیت های این مناطق به خوبی آگاهیم و سعی داریم با برنامه ریزی صحیح جهش اقتصادی داشته باشیم.

جلیلی نقش اصلی جهش اقتصاد کشور را بر دوش مردم دانست و اظهارداشت:

  اراده و باور مردم مهم است و جوانانی که در طول انقلاب حماسه خلق کرده اند، این بار هم در عرصه های مهم اقتصاد و صنعت می توانند پیام  ماندگار از خود برجای بگذارند.

اگر امروزه از دولت سایه بحث می شود، تحولات کشور را سایه به سایه دنبال کرده ایم و شاخص ما هم بر مبنای گفتمان و تحول استوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *