اخبار داغ

بخشی از سخنان مهندس سید مهدی یرافی کاندیدای ششمین انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز

🟤 مهندس یرافی: بدنبال شورایی هستیم که بتواند منابع ملی را به سمت اهواز هدایت کند ! ◻️اتکاء به منابع مالی محلی در برخی موارد حتی نمی تواند جوابگوی هزینه های جاری و خدماتی همچون روفت و روب خیابانها، حمل و هدایت پسماند، نگهداری از فضای سبز و حقوق کارکنان شهرداری باشد لذا در چنین […]

اشتراک گذاری
22 خرداد 1400
85 بازدید
کد مطلب : 54308

🟤 مهندس یرافی: بدنبال شورایی هستیم که بتواند منابع ملی را به سمت اهواز هدایت کند !

◻️اتکاء به منابع مالی محلی در برخی موارد حتی نمی تواند جوابگوی هزینه های جاری و خدماتی همچون روفت و روب خیابانها، حمل و هدایت پسماند، نگهداری از فضای سبز و حقوق کارکنان شهرداری باشد لذا در چنین وضعیتی نمی توان دست بر دست گذاشت و از حوزه های عمران شهری به بهانه ی کمبود اعتباراتِ لازم دست کشید.
◻️وظیفه یک شورای متعهد و امین که قلب اعضایش برای خرمی و آبادانی اهواز بتپد آن است که با تکیه بر اطلاعات و اتخاذ شیوه های مذاکره و اقناع با طرفهای ارشد دولتی جهت جذب منابع ملی لازم وارد عمل شود و یاری دولت را در زمینه هایی همچون طرحهای عمومی شهر مانند آبادانی و احیای کارون، ترمیم ناوگان حمل و نقل درون شهری و…)، بازنگری در وضعیت اسفالت، دفع آبهای سطحی و… بخواهد. مطالبات گذشته ی شهرداری از نفت و حفاری و… نیز از جمله اولویتهای شورای متعهد و مردمی خواهد بود.
◻️اصل مذاکره و استمرار آن با توسل به هر ابزار کمکی همچون مساعدت نمایندگان مردم در مجلس یا مسئولان خوزستانی که در مرکز فعالیت می کنند، بخودی خود یک امر مطلوب به شمار می رود و حداقل فایده آن خلع سلاح برخی مدعیان مبنی بر کمک نخواستن از آنهاست.
◻️منظور از بیان مورد فوق آن است که شورای سال ۱۴۰۰ اهواز از هر فرصت جهت تقویت بُنیه مالی شهرداری باید استفاده کند و برای رسیدن به این هدف مهم، یاری و مساعدت دیگران را بخواهد.

🔹 بخشی از سخنان مهندس سیدمهدی یرافی در حضور حامیان ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *