اخبار داغ

من در ماجرای هفت تپه به وظیفه خود عمل کردم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی دیشب در ارتباط زنده با مردم ایران: مردم خوزستان شب گذشته لطف زیادی به من داشتند. البته مطالباتی هم داشتند که خواسته‌های به حقی بود که انسان از شنیدن برخی از آن‌ها متاثر می‌شد. من در ماجرای هفت تپه به وظیفه خود عمل کردم. سعی کردم کاری کنم […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1400
50 بازدید
کد مطلب : 54090

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی دیشب در ارتباط زنده با مردم ایران:

مردم خوزستان شب گذشته لطف زیادی به من داشتند. البته مطالباتی هم داشتند که خواسته‌های به حقی بود که انسان از شنیدن برخی از آن‌ها متاثر می‌شد.

من در ماجرای هفت تپه به وظیفه خود عمل کردم. سعی کردم کاری کنم که آرامش به دل‌ها و خانواده‌های آن‌ها برگردد. دیدار دیشب ما با کارگران هفت تپه فضای متفاوتی داشت، قبلا که دیدار می‌کردیم دل پری داشتند و برافروخته بودند اما این بار خوشحال بودند.

فضای مجازی امروز لایه‌های مختلف زندگی همه مردم را درگیر کرده است. از این فضا باید به نفع مردم و ارتباطات استفاده کرد. من خودم علاوه بر فضای اداری از این مسیر هم دیدگاه‌ها و درخواست‌های مردم را دریافت می‌کنم.

مردم حتی اگر پول ندارند باید بتوانند حداقل نیاز خود از این فضا را تامین کنند. من پیشنهاد کردم که یک کف رایگان حجم اینترنت برای افراد تامین شود.

ما دچار بحران بی اعتمادی به مسئولان هستیم. مسئولان باید با مردم صادقانه رفتار کنند. اینکه کسی شب بخوابد و صبح یک تصمیمی بگیرد مردم را نگران می‌کند و اعتماد را کاهش می‌دهد.

با شفافیت می‌توان امید ایجاد کرد. دولت باید پشت ویترین باشد. ما در قوه قضائیه طی چند روز وضعیت حساب‌های قوه قضائیه را برای مردم گزارش و شفاف کردیم.

اگر با تهمت و متلک گفتن معیشت مردم حل می‌شود بگذارید بگویند. در سال ۹۶ انواع ناسزاها را گفتند، خب مشکلات کشور حل شد؟ بنده با این کارها از میدان به در نمی‌روم. نصیحت می‌کنم که بنای‌شان را بر حل مشکلات مردم بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *