اخبار داغ

زمان وعده های بی پشتوانه پایان یافته است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: وعده‌های بدون پشتوانه به مردم نمی‌دهم. باید برای شکستن محاصره اقتصادی، زندگی بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی و اینکه همه ایرانیان ایرانی هستند و شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت، دوباره باید قیام […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1400
108 بازدید
کد مطلب : 54086

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

وعده‌های بدون پشتوانه به مردم نمی‌دهم.

باید برای شکستن محاصره اقتصادی، زندگی بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی و اینکه همه ایرانیان ایرانی هستند و شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت، دوباره باید قیام جدیدی را آغاز کنیم و همدل و همصدا شویم.

زمان وعده های بی پشتوانه پایان یافته است. این نگاه و رویکردی که برای همه استان ها یک نسخه واحد از تهران صادر شود تغییر خواهد کرد.

آیا نمی توان بار دیگر این همت را به خرج داد و دوباره با وحدت و انسجام همه اقوام و استان های کشور دور هم جمع شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم؟ با وجود رهبری فرزانه انقلاب و جوانان غیرتمند این امر شدنی است.

این بارهم می توان با وحدت و انسجام همه ملت و اقوام و استان های مختلف کشور حرکت نویی از قیام فرهنگی و اقتصادی را آغاز کرد.

این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فرد خاصی از صندوق بیرون بیاید. این شما و مردم فهیم و بزرگ ایران هستید که سرنوشت انتخابات را رقم خواهید زد و اراده و انتخاب اصلی در دست شما ملت است.

امام بزرگوار ما در انقلاب اسلامی همه اقوم و همه استان ها را دور هم جمع کرد و انقلاب اسلامی را با حمایت مردم و و آحاد مختلف کشور به پیروزی رساند و نه غرب و نه شرق هیچ کدام نتوانستنند در مقابل ملت ایران بایستند.

برای بار دوم و در جنگ تحمیلی که پنج استان کشور اشغال شده بود و بیش از ۵۰ کشور دنیا نیز پشت سر صدام حسین در یک جنگ نابرابرعلیه ملت به پا خواستند ،امام (ره ) باز هم همه استانها و اقوام را دور هم جمع کرد و با وحدت ملی آنها را به زباله دانی تاریخ فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *