اخبار داغ

برای مشکل بیکاری طرح و برنامه داریم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: یکی از برنامه هایی که در دولت آینده پیگیری خواهیم کرد این است که در چهار سال آینده بیش از ۴ میلیون شغل برای جوانان ایجاد کنیم و برای آن برنامه داریم. بیکاری یکی از مشکلاتی است که جوانان با آن […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1400
109 بازدید
کد مطلب : 54084

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

یکی از برنامه هایی که در دولت آینده پیگیری خواهیم کرد این است که در چهار سال آینده بیش از ۴ میلیون شغل برای جوانان ایجاد کنیم و برای آن برنامه داریم.

بیکاری یکی از مشکلاتی است که جوانان با آن مواجه هستند و ما برای این مشکل در دولت آینده طرح و برنامه داریم.

یک جوان ۱۰ سال از بهترین روزها و عمر خود را مشغول تحصیل و درس خواندن است، طبق قانون اساسی داشتن شغل مناسب و رضایت مندی از شغل حق همه آحاد جامعه است و ما این مساله را بررسی کردیم و برای آن طرح های مختلفی هم داریم.

ما در حوزه های معدن، صنعت و سایر بخش های دیگر مانند شیلات، گردشگری و دیگر حوزه ها، ظرفیت های بسیاری داریم که باید از آن استفاده کرد. اگر برنامه ریزی خوبی در این حوزه ها انجام شود نتایج قابل قبولی به دست می آید و می توانیم اثرات آن را شاهد باشیم.

یکی از برنامه های من این است که در سایر رشته ها نیز شغل ایجاد کنیم، ما می توانیم در بسیاری از کارها طرح های پژوهشی را برون سپاری کنیم و این فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهیم تا آن ها نیز از این فرصت بهره مند شوند. بسیاری از طرح های پژوهشی و مطالعاتی را می توان به جوانان تحصیل کرده واگذار کرد تا آن ها وارد بازار کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *