اخبار داغ

انتخابات در ۲۱ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست‌جمهوری از اختصاص زمان هشت دقیقه‌ای به دولت برای دفاع از عملکرد خود در برابر سخنان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات خبر داد. زمان پخش برنامه دفاعیه دولت پیش از آغاز سومین مناظره است. محمد حسن صادقی مقدم عضو حقوقدان، معاون اجرایی […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1400
138 بازدید
کد مطلب : 54165

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست‌جمهوری از اختصاص زمان هشت دقیقه‌ای به دولت برای دفاع از عملکرد خود در برابر سخنان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات خبر داد. زمان پخش برنامه دفاعیه دولت پیش از آغاز سومین مناظره است.

محمد حسن صادقی مقدم عضو حقوقدان، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفته در روز ۲۸ خرداد، از ساعت هفت صبح شعبات آماده اخذ رای هستند تا مردم پشت درهای حوزه‌های انتخاباتی نمانند. رای‌گیری تا ۱۲ شب ادامه دارد و اگر پس از این ساعت هم فردی مراجعه کرد از او رای‌گیری می‌شود.

امروز هم نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه‌های تلویزیونی استان‌ها با مردم مناطق مختلف کشور از اهداف و برنامه‌هایشان گفتند. در بیشتر این گفت‌وگو‌ها، تمرکززدایی و واگذاری اختیارات به استان‌ها مورد تاکید نامزدها بوده است.

ابراهیم رییسی با مردم استان‌های گلستان و فارس گفت‌وگو کرد. او در گفت‌وگو با مردم گلستان ازظرفیت‌های این استان و راهکارهای مقابله با سیل از طریق لایروبی رودخانه‌ها و اصلاح ساختارها گفته است.

عبدالناصر همتی با مردم همدان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و سمنان به صورت تلویزیونی صحبت کرده است و در شبکه استانی همدان خروج از انسداد داخلی و انزوای خارجی را مهمترین راهبرد برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست.

محسن مهرعلیزاده با مردم کرمان، اراک و زنجان گفت‌وگو کرده است. او در برنامه استانی کرمان دولت خود را دولت زندگی یعنی وجود نشاط و شادابی بدون تحکم و زور و جنگ نامید.

محسن رضایی با مردم قزوین، اصفهان، خراسان شمالی و رشت از برنامه‌های خود گفت.

رضایی به مردم اصفهان گفت اینکه برای همه استان های کشور با وجود ظرفیت ها و بسترهای مختلف توسعه، فقط در پایتخت نسخه ای واحد نوشته می شود، عادلانه نیست و این رویه باید اصلاح شود.

علیرضا زاکانی با مردم استان البرز، قم، هرمزگان و لرستان سخن گفته است.

از جمله به مردم قم گفت دولت باید اختیارات ویژه ای را برای اداره هر شهرستان و انتقال و هزینه کرد اعتبارات به آن‌ها بدهد و ظرفیت نخبگانی آن منطقه را به درستی به میدان بیاورد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با مردم ایلام، مازندران و قم گفت‌وگو کرد وبه مردم مازندران گفت:

در دولت سلام تمامی امکانات و اختیارات پایتخت به شهرستان‌ها واگذار می‌شود و دولت سلام بر اساس ماده ۱۲۷ قانون اساسی، اختیارات اجرایی خودش و همه هیات وزیران را در حوزه تصدی به فرمانداران واگذار می‌کند و فرمانداران نیز در قبال آن مسئولیت خواهند داشت تا به مردم خودشان پاسخگو باشند.

سعید جلیلی با مردم کهگیلویه و بویر احمد، خراسان جنوبی، یزد، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان سخن گفته است.

اودر گفت‌وگو با مردم کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت و توانمندی اقتصادی استان‌های مختلف کشور گفت:

اراده و برنامه ریزی درست در استفاده از این ظرفیت ها می‌تواند در بازه زمانی کوتاه باعث شکوفایی اقتصاد کشور شود.

سعید جلیلی و علیرضا زاکانی در نشست‌هایی با حضور زنان از نظرات و برنامه‌های خود برای خانواده و زنان هم گفته‌اند.

زاکانی از برنامه خود برای تاسیس وزارتخانه‌ای برای خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت:

وزیر و مسئول این وزارتخانه نیز باید زن باشد تا هم الگوی جدیدی برای حضور زنان در اجتماع محسوب شود و هم اینکه از حقوق آن‌ها در خانواده و جامعه صیانت کند.

جلیلی توصیه کرد زنان در کنار تحصیل به نقش مادری خود توجه کنند و حجاب را لباس اجتماعی زنان دانست که برای حضورشان در جامعه ضرورت دارد.

ابراهیم رییسی و محسن مهرعلیزاده از صنعت خودرو سازی گفته‌اند.

رییسی گفته تولید خودرو در داخل به اندازه نیاز نیست و باید از انحصار هم خارج شود.

محسن مهرعلیزاده هم درباره این موضوع در مصاحبه ای گفته با بازار انحصاری خودرو در داخل موافق نیستم. از طرفی با واردات انحصاری خودرو هم مخالفم. اصطلاح «تعرفه گمرکی» در دنیا، ابزاری برای کنترل بازار رقابتی خودرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *