اخبار داغ

بیکاری ناشی از بی عرضگی و بی مسئولیتی ها است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز با توجه به شرایط موجود و سخت معیشتی، مردم باید کسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند که از جنس خود آنان و با اقتصاد آشنایی داشته باشد. بیکاری ناشی از بی عرضگی و بی مسوولیتی ها است […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1400
114 بازدید
کد مطلب : 54079

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:

امروز با توجه به شرایط موجود و سخت معیشتی، مردم باید کسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند که از جنس خود آنان و با اقتصاد آشنایی داشته باشد.

بیکاری ناشی از بی عرضگی و بی مسوولیتی ها است که اکنون پدر خانواده باید شرمنده فرزندانش باشد.

مردم اکنون گوشت و مرغ را به قیمت ارز آزاد و حتی بیشتر خریداری می کنند و این بیهودگی است.

امروز با مشکلات معیشتی، فقر و بیکاری و فاصله اجتماعی بسیار زیادی بین اقشار مرفه و ضعیف جامعه مواجه هستیم و ۷۰ درصد جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

باید اذعان کنم برخی مسوولان اگر چه با نیت خیر به مردم خدمت می‌کنند اما متاسفانه دست‌های ناپاک، اختلاس و دست یازی به بیت المال و فساد و فشار بر مردم، زندگی را بر مردم سخت کرده است و معیشتی دشوار را برای ملت فراهم کرده اند که مردم امیدشان برای زندگی به کمترین حد خود رسیده است.

مردم بدانند اگر فردی با افرادی را انتخاب کنند که از دردشان آگاهی دارند و برای رفع مشکلات ملت با خدا و مردم پیمان می‌بندند.

در دولت سازندگی کارهای خوبی انجام شد اما آنچه ایده آل بود پیش نیامد.

در ۲ دوره اصلاحات، ارز بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان ثابت ماند و تورم نزدیک به ۵۰ درصد دولت قبلی به زیر ۱۰ درصد رسید و تک رقمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *