اخبار داغ

انتخابات ایران تاثیری در مذاکرات ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره تاثیر انتخابات ایران و اینکه آمریکا هیچ فشاری برای تحقق این مذاکرات و توافق با ایران ندارد، گفت: ما درک می کنیم که این یک چالش است که ما باید آن را درمان کنیم و خیلی فوری با آن برخورد کرده‌ایم اما […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1400
76 بازدید
کد مطلب : 54018

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره تاثیر انتخابات ایران و اینکه آمریکا هیچ فشاری برای تحقق این مذاکرات و توافق با ایران ندارد، گفت:

ما درک می کنیم که این یک چالش است که ما باید آن را درمان کنیم و خیلی فوری با آن برخورد کرده‌ایم اما این به هیچ وجه تحت تاثیر تقویم انتخاباتی نیست. 

این امر چیزی غیر از این واقعیت دیکته نمی‌کند که هرچه ایران از سختگیرترین رژیم تأیید و نظارت که تاکنون مذاکره شده است مصون بماند، برنامه هسته‌ای ایران به طور بالقوه خطرناک‌تر می شود.

وقتی صحبت از آژانس انرژی هسته ای بین‌المللی می‌شود، ما به شدت نگران هستیم که ایران هنوز اطلاعاتی را که مورد نیاز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل سوالات مربوط به مواد هسته‌ای احتمالی اعلام نشده، ارائه نداده است.

این سوالات مربوط به تعهدات اساسی ایران در توافقنامه پادمان جامع با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای است که توسط پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای یا ان‌پی‌تی لازم است و یک موضوع جدا از تعهدات برجامی ایران است.

ما به طور کامل از گروسی مدیرکل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حمایت می‌کنیم که در پی این اطلاعات مورد نیاز از ایران است.

برجام زمان حرکت ایران به سمت مواد شکافت‌پذیر را به یکسال رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *